האדמו"ר מקאסוב וישי ריבו בקבר יוסףגילעד הדרי, מנהלת קבר יוסף

1200 יהודים התפללו הלילה (שלישי) בקבר יוסף בשכם. לוחמי צה״ל ומשטרת ישראל אבטחו את כניסת המתפללים אל העיר.

במהלך הכניסה לקבר התפתחה הפרת סדר, ערבים יידו אבנים וכן השליכו מטען מאולתר לעבר לוחמי צה״ל. הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. התפילות התקיימו כסדרן.

סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון אמר ''שמחנו לארח את האדמו"ר מקאסוב, את ישי ריבו, את חבורת מורי הדרך 'צלילים' שבאו מטבעון ועפולה וחיפה, את אורחינו מכל העולם ומרחבי הארץ. בזכות יוסף הצדיק ימלאו משאלות לבנו לטובה.

''מה מצליח להביא חילונים ודתיים, מהצפון ומהדרום, מהעיר ומהכפר, מהימין ומהשמאל, מה גורם לכל אלו לרקוד יחד באמצע הלילה בלב העיר שכם? התשובה היא קבר יוסף הצדיק, מה יש בו אתם בטח שואלים, אני אגיד לכם מה אני חושב, במילה אחת: אחווה''.

''יוסף הצדיק היה איש של אחים, איש של חיבורים, בין אנשים ובין עולמות, זה מה שאנחנו צריכים היום וזה מה שמחפשים אלפי ישראלים שבאים ליוסף הצדיק מדי חודש להתפלל ולצפות לאחדות אמת", הוסיף בן ציון.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "בשבוע שלאחר ט"ו באב מגיע עם ישראל בהמוניו לקבר יוסף ומוכיח את אהבתו לאדמתו, לשורשיו, ולקדוש ברוך הוא. בכל כניסה מגיעים חילונים, דתיים, מסורתיים, וחרדים, מכל הארץ ומוכיחים שיוסף מאחד את השורות ומעל לכל מחלוקת".