מיכאל בן ארי בכנסת
מיכאל בן ארי בכנסתצילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ד"ר מיכאל בן ארי ממפלגת עוצמה יהודית מצטרף לקריאות השמאל נגד יו"ר מפלגת 'ימינה' איילת שקד ודורש ממנה, אם לא תתבע דיבה את עיתון 'הארץ', להתפטר ולקוות שלא ינקטו נגדה בהליכים משפטיים.

לאחר הדיווח נגד שקד אמש (שני) ב'הארץ' כתב בן ארי בחשבון הטוויטר שלו: "אין מנוס, לאילת שקד יש הערב אחת משתי ברירות: 1. לתבוע דיבה את חיים לוינסון ועיתון הארץ, ולקרוע להם את הצורה. 2. לפרוש מהחיים הפוליטיים ולקוות שלא ינקטו נגדה חקירה והליכים, על התערבות בוטה בהליכים משפטיים. בהיותה מכהנת כשרת משפטים".

הוא הוסיף, "אם לא היה כלום, שתתבע דיבה. אם היה, זאת רעידת אדמה. שקד ומנדלבליט צריכים ללכת הביתה. ולמה מנדלבליט שותק?"

קריאתו של בן ארי מצטרפת לקריאת ראשי מחנה השמאל. יו"ר מפלגת 'מרצ' ומראשי 'המחנה הדמוקרטי', ניצן הורוביץ, כתב: "היועמ״ש בכיס של שקד. אלף הכחשות לא יעזרו לה. כל הכיוון של ממשלת ימין יהיה חסינות לנתניהו. זה כל הסיפור, על זה הכל סובב. כל הבחירות האלה נולדו כדי למלט אותו ממשפט ומכלא. הצעה כזו של 'מקורבי שקד' היא השחתה של המערכת כולה. את הריקבון הזה חייבים לעצור".

אהוד ברק הגיב אף הוא בחריפות: "השחיתות נחשפת במערומיה. אפילו פרשת אנגלמן וועדת היתרים מחווירה מול הדיל של איילת שקד ונתניהו. אם אכן כך זה קרה, ראוי שתהיה זו סוף הקריירה של שניהם. מנדלבליט הכפיף, נתניהו הלחיץ, ושקד, שאולי כשלה פה - כולם עדות לתהום השחיתות הניצבת בפנינו. מוכרחים לשנות כיוון עכשיו".

יו"ר 'מרצ' לשעבר זהבה גלאון כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אלוהים אדירים. נתניהו ושקד במו״מ על חסינות תמורת מינוי. הפליליות זועקת לשמיים זו פרשת בראון-חברון על סטרואידים. המשטרה חייבת לפתוח בחקירה ועל היועמ״ש לפסול את עצמו מעיסוק בה. נתניהו לא בוחל בדבר כדי לברוח ממשפט וצחנת השחיתות דבקה בכל מי שנותן לו לגיטימציה".

גם יו"ר סיעת חד"ש, ח"כ איימן עודה, הצטרף למתקפה: "מזועזעים מהשחיתות של איילת שקד? חכו שתשמעו מה היא חושבת על ערבים".