הזמר מוטי שטיינמץ שעמד במרכזה של סערת ההפרדה בהופעתו בעפולה, מתקומם לנוכח עתירות ''שדולת הנשים'' נגד הופעותיו המיועדות לציבור החרדי.

בראיון לעיתון ישראל היום אמר שטיינמץ: "אני לא מדיר נשים, להפך. מעמד האישה ביהדות הוא קדוש, היא לא נחשבת למשהו זול, ולא אמורה להיות נגישה. לכן מייחדים לנשים מקום מיוחד בהופעה".

ביום ראשון ידון בית המשפט המחוזי בחיפה בעתירה נוספת נגד מופע אחר שלו, המתוכנן להתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה ביום שני.

"זה מקומם. באים אנשים שמתיימרים להבין איך עובד הראש של הציבור החרדי, ומנסים להכתיב לנו איך לחיות במדינה היהודית. אני חושב שהמינימום הוא לתת לאנשים ששומרים על מסורת של 3,000 שנה, על הגחלת היהודית, לחיות לפי אמונתם", אמר הזמר.

לשאלה למה משפחה חרדית יכולה ללכת לפארק ביחד, אבל במופע מוזיקלי היא צריכה להיפרד אומר שטיינמץ: "אירוע של מוזיקה הוא קדוש מבחינתי. בכל פעם שאני שר בהופעות, אז או שאני מודה לה' בשירה, או מבקש על ירושלים שתיבנה, או מבקש על פרנסה. זה סוג של תפילה. לכן מבחינתי האולם הוא סוג של בית כנסת, ולפני הכל, צריך שתהיה הפרדה".

הוא נשאל אילו תגובות קיבל אחרי שהודיע שלא יופיע בעפולה אם לא תהיה הפרדה, וסיפר: "לפני ההופעה ניגשו אלי אריה דרעי ומשה גפני ואמרו לי: 'כל הכבוד על העמידה על העקרונות ועל קידוש השם'".

"זה רק מראה את הצביעות שיש כאן בארץ. בארצות הגויים, בכל העולם, אנחנו מופיעים בהפרדה מלאה ועם תקציבים ממשלתיים. עשינו אפילו מופע פארק בחו"ל בהפרדה מלאה. בכל מקום מבינים שיש קהל שזו הדרישה שלו, ויש הכלה והבנה של אנשים שחושבים אחרת ממך. רק בישראל לא", הוסיף שטיינמץ.