איזי שרצקי. מתקפה חמורה
איזי שרצקי. מתקפה חמורהצילום: פלאש 90

שערוריית השיפוט במשחק שחנך באופן רשמי את אצטדיון בלומפילד המחודש, ממשיכה לעורר סערה.

כזכור, במשחק שחנך את האצטדיון המחודש ניצחה בני יהודה המארחת את עירוני קריית שמונה לאחר 2 טעויות שיפוט קשות של השופט הראשי אלי חכמון, ששלף כרטיס אדום ישיר לעבירה שלא מחייבת זאת והוסיף 3 דקות נוספות על תוספת הזמן הרשמית שבסופה הובקע שער הניצחון של בני יהודה.

הבעלים האמוציונלי של קריית שמונה, איזי שרצקי, לא נותר אדיש לשערוריית השיפוט ותקף בסיום המשחק בצורה חריפה עד מאוד את השופט חכמון.

"השופט הזה הורס אותנו, הוא לא ידע כדורגל ולא יידע", תקף שרצקי בחריפות את חכמון.

על הכרטיס האדום הישיר שנשלף שלא בצדק, על אף שמערכת המצלמות החדשה, מערכת ה-VAR הראתה אחרת, אמר שרצקי" "קראו לו מה-VAR כי הוא טעה. תהיה גבר ותגיד שטעית".

גם על התוספת המאוחרת והלא הוגנת מתח שרצקי ביקורת קשה כשרמז כי חכמון רצה לגרום להם להפסיד: "עד שלא היינו סופגים את השער, הוא לא היה שורק. אין לו מושג, לא היה לו מושג. הוא לא יודע מה זה כדורגל. אנחנו עובדים כמו חמורים ובא שופט כזה והורס הכול. במשך עשר שנים ואמרתי את זה 100 פעם, הוא לא שופט בכדורגל. דקה 97 הוא לא שרק לסיום כדי שנקבל שער. חבל על הזמן איתו".

"קראו לו מה-VAR כדי להגיד לו שהוא טעה. תגיד תודה ותלך. אמרו לו שזה לא אדום, אבל הוא והאגו שלו לא יכול לחזור בו. אני בפעם הראשונה מדבר על שופט, זה עובר כל גבול. אנחנו משקיעים והופכים את העולם, הוא בא ולוקח את המשחק. מה זה שווה? אין חשק לשחק, אין חשק לכדורגל. יש VAR, מה יותר מזה? אמרו לו שזה לא אדום והוא החליט שזה אדום. זה לא אדום, זה צהוב וזה לא אדום. צריך להעיף את השופט הזה מהכדורגל".