הרב פרץ
הרב פרץצילום: חורחה נובומינסקי

שושנה (שוש) נגר, המפקחת על החינוך הממלכתי-דתי במחוז תל אביב, צפויה להתמנות לתפקיד ראש מנהל החמ"ד במשרד החינוך. כך נודע לערוץ 7

יו"ר מועצת החמ"ד הרב אבי גיסר, בתיאום עם שר החינוך הרב רפי פרץ, זימן את נגר לפגישה עם המועצה ביום רביעי הקרוב. מועצת החמ"ד צפויה להמליץ על מינויה ואז ההחלטה תאומץ על ידי שר החינוך פרץ.

לאחר סיום תפקידו של ראש החמ"ד הנוכחי אברהם ליפשיץ, הועלו שמותיהם של כמה מועמדים להחליפו: מפקח החינוך היסודי בחמ"ד הרב אוריאל עובדיה, מפקחת החמ"ד במחוז תל אביב שוש נגר וכן בועז קולומבוס וגדי בר־טוב, מנהלים בחמ"ד.

שר החינוך הרב פרץ, שהבטיח לדאוג לרציפות הניהולית של החינוך הדתי, צפוי למנות את נגר בהסכמה מלאה עם ראשי מועצת החמ"ד. ההחלטה הסופית תתקבל ביום רביעי.

נגר עובדת במערכת החינוך כ-31 שנים, במהלכן עברה קורסים והכשרות רבות, כמו קורס מנהלים באוניברסיטת בר אילן, לימודים במכון מנהלים באוניברסיטה העברית ועוד. בית הספר שאותו ניהלה זכה בפרס חינוך ארצי מטעם המזכירות הפדגוגית ופרס חמ"ד ארצי מטעם מנהל החינוך הדתי.

נגר קיבלה פרס מצוינות אישית מטעם מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב על עבודה עם שותפיה בתפקיד, הובלה מקצועית המקדמת יזמות וחדשנות בתהליכי עבודה פדגוגיים והובלת החמ"ד במחוז להישגים. כאמור, מזה חמש שנים היא משמשת בתפקיד המפקחת המחוזית על החינוך הדתי במחוז תל אביב.