בלומפילד המחודש. ראה תיקו ללא שערים
בלומפילד המחודש. ראה תיקו ללא שעריםצילום: TPS

שלוש שנים חיכו אוהדי הפועל תל אביב לרגע החזרה לאצטדיונם הביתי, אצטדיון בלומפילד, אך נראה שלא כך חלמו שזה יקרה.

חמש שנים עברו מאז אירחה הפועל תל אביב את מכבי נתניה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורגל באצטדיונם הביתי, אצטדיון בלומפילד, אז התוצאה עמדה על 0:1 לזכות התל אביבים בזכות שער עצמי של הבלם הנתיינתי סרגי.

הערב (שני) שוב נפגשו השתיים, שוב במחזור פתיחת עונה, שוב באצטדיון בלומפילד, התוצאה? לא אותה אחת.

הפועל תל אביב הייתה אמורה לפתוח את המשחק בטירוף לאור העובדה כי זה סוף סוף מתקיים באצטדיונה הביתי שעבר שיפוצים במשך 3 שנים, אך זו המשיכה את היכולת הרעה שלהם ממשחקי גביע הטוטו כשמיעטה להגיע להזדמנויות הבקעה.

מנגד, גם מנתניה ציפינו ליותר. הקבוצה הצהובה מהשרון שניצחה את התל אביבים במפגש האחרון ביניהן ובנתה סגל מרשים בקיץ החולף עם אלמוג כהן שחזר מקריירה מוצלחת בגרמניה היישר לבית ושחקנים טובים נוספים שהשאירה בסגלה, לא הצליחה להגיע גם היא למצבי הבקעה ונקודת האור היחידה שלה הייתה שיתופו של רוי רונן שעדיין לא מלאו לו 17 בהרכב הפותח.

אחרי שבכל שמונת המשחקים האחרונים ביניהן נכבשו שערים, הפעם מסיימות השתיים את המשחק ללא אף אחד כזה לרפואה, גם לא משער עצמי של אחד הבלמים כמו לפני חמש שנים.

אצטדיון בלומפילד עבר שדרוג וחידוש והביא אליו המוני אוהדים, אך היכולת של המארחים התל אביבים נותרה כמו שהייתה - רעה עד מאוד. הפועל תל אביב עדיין ללא ניצחון בעונת 2019/20.