אפליקציית ROADY
אפליקציית ROADYצילום: מכללת אורט

מאות אלפי אנשים ברחבי העולם עסוקים מדי בחשיבה על המיזם הבא. מסתבר שלפחות היזמים הירושלמים יכלו לקפוץ למכללת 'אורט' ברחוב הנביאים ולתערוכת עבודות הגמר של הסטודנטים להנדסאי עיצוב מדיה בשביל ללקט רעיונות שכללו כבר בונוס אחד גדול – מיתוג מושלם.

הסטודנטים להנדסאי עיצוב מדיה במכללת אורט ירושלים אשר מחלקת בימים אלו 50 מלגות לנרשמים החדשים, נדרשים במהלך כל הלימודים למקצועיות מהשורה הראשונה.

כעת הם נדרשו לעמוד גם באתגר יצירתי במיוחד, ובמקום לעצב שפה עיצובית ומיתוגית למוצרים קיימים התבקשו לגלות יצירתיות יזמית לצד מחקר שוק ולמתג מוצרים חדשים אשר אינם נמצאים בשוק ויכולה להיות להם דרישה.

בין שאר העבודות שתפסו את תשומת הלב ניתן היה למצוא את עבודתה של ציפי חן אשר יצרה משחק היכרויות בשם "מולי מולו"- משחק קלפים להכרויות המעודד שיח פנים אל פנים בין אנשים ועוזר לגבש ולקרב ביניהם.

לדברי חן, אשר גם עמלה על ניסוח השאלות במשחק, הוא יכול לשמש כשובר קרח בין אנשים שלא מכירים במיוחד במפגשי שידוכים או בליינד-דייט ואף למפגשים חברתיים בקרב החברים והמשפחה.

בין שאר העבודות הבולטות ניתן היה למצוא גם את עבודותיהם של לאה סטולן, שעיצבה שפה מיתוגית ל-ROADY, אפליקצייה קהילתית חינוכית עתידית אשר מאפשרת יצירת קארפולים לאיסוף הילדים מהמסגרות החינוכיות. שרית דראי, אשר מיתגה מוזיאון המציג סדנאות אמנות של אנשים בעלי מוגבלויות, ליאור דויד אשר מיתג את אפלקיציית השיתוף החברתי UNISHARE ועוד רבים.

נאווה שחורי, ראש המחלקה לעיצוב מדיה הנדסאים במכללת אורט ירושלים אמרה: "אנו דורשים כל העת מהסטודנטים לחשוב מחוץ לקופסא ולהיות יצירתיים. עיצוב מעולה זהו עיצוב שמאפשר לדמיון היצירתי לבוא לידי ביטוי. אני גאה בכך שהם לומדים בסביבת העבודה המתקדמת ביותר. אין ספק שהתוצרים הגבוהים שלהם הינם כרטיס הכניסה הטוב יותר לשוק העבודה כפי שקרה רק לאחרונה עם בוגרים שהתקבלו לעבודה בחברות המובילות במשק כדוגמת שטראוס ואף באתר המגזרי המוביל ׳ישיבה׳".

שחורי התייחסה לתצוגת הגמר ואמרה כי הסיום המוצלח עמד בסימן של 'בעיה ופתרון'. חיבור בין עולם העיצוב, על כל גווניו ובין עולם הדיגיטל והטכנולוגיה החדשנית. לדבריה, הפרוייקטים שהוצגו היו עשירים ברמה גבוהה ובאוריינצטיה עיצובית חדשנית בשילוב טכנולוגיה וכי הנרשמים כיום להנדסאי עיצוב מדיה יוכלו כעת ליהנות גם מסביבת לימודים גבוהה וגם ממלגות ייחודיות אותם מחלקת המכללה בימים אלו ממש.

לפרטים נוספים לחצו כאן

בשיתוף מכללת 'אורט'

נאווה שחורי - ראש מחלקת לעיצוב מדיה הנדסאים
נאווה שחורי - ראש מחלקת לעיצוב מדיה הנדסאיםצילום: יח"צ