חדר ביוטי באורבן פלייס ירושלים
חדר ביוטי באורבן פלייס ירושליםצילום: יח"צ

מתחמי העבודה המשותפים הצליחו לשנות לחלוטין את האופן בו אנו מרגישים כלפי העבודה שלנו.

לאחרונה ניתן לראות עליה גם בחברות הגדולות שנכנסות לחללי עבודה משותפים, אשר מציעים לחברים בהם מגוון רחב של שירותים, החל מחדרי כושר, חדרי מנוחה, שיעורי מיינדפולנס ואפילו בית כנסת, וכלה בסדנאות מקצועיות, הפי האוורס והזדמנויות נטוורקינג על בסיס שבועי.

לאחרונה טרנד חדש נכנס לעולם מתחמי העבודה. וכמעט מוזר שהוא לא היה שם מההתחלה: חדרי ביוטי וסדנאות סטיילינג. הסיבה ברורה, אין סוף מחקרים נעשו על מנת לפענח את ההשפעה של המראה החיצוני שלנו על היכולת שלנו להצליח בראיונות עבודה, נטוורקינג ופגישות עסקיות, הרי יש לנו רק הזדמנות אחת לייצר רושם ראשוני והמראה שלנו מהווה חלק גדול מאוד ממנה.

מומחים טוענים שקיים קשר ישיר בין המראה שלנו לבין האופן בו אנו נתפסים על ידי הקולגות וסביבת העבודה שלנו, ובעיקר משליך על האופן בו אנו תופסים את עצמנו.

במתחמי עבודה רבים, לצד מיטאפים מקצועיים וסדנאות העשרה, ניתן לאחרונה לקבל גם סדנאות סטיילינג שעוזרות לעובדים להתלבש בצורה ראויה, שתעזור להם למנף את המראה שלהם גם בתחום העסקי.

ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place מספרים שכאשר החליטו להקים את המתחם החדש שלהם בירושלים, הם ידעו שהם הולכים להקדיש חדר אחד מיוחד שיעזור לחברי הקהילה לשים דגש על עצמם. בחדר החדש שהושק השבוע ניתן יהיה לקבל מגוון שירותים באופן יומיומי כגון: מניקור, פדיקר, מסאז'ים וטיפולי פנים במחירים מסובסדים עבור חברי הקהילה.

סטפני ברדה, סמנכ"לית שיווק ברשת Urban Place:" אנחנו יודעים כמה קשה חברי הקהילה שלנו עובדים, ואנו פועלים רבות על מנת לסייע להם בדרך שלהם, בין אם מדובר בייזום והובלה של משלחות משקיעים מחו"ל להיפגש עם היזמים, להביא אנשים מעניינים מהתעשייה שיעבירו תכנים חשובים לחברי הקהילה, וכן בהנגשת שירותים נוספים שיכולים לעזור להם למנף את עצמם ואת העשייה שלהם. החדר החדש התקבל בהתלהבות ואני בטוחה שהוא יהיה אחד מהחדרים העסוקים ביותר במתחם שלנו".

נציין כי רשת חללי העבודה המשותפים אורבן פלייס (Urban Place) מפעילה חללי עבודה משותפים באזורים מבוקשים בישראל - בשדרות רוטשילד, במגדל שלום בתל אביב ובמתחם התחנה המרכזית בירושלים. החברה הודיעה על כוונתה לפתוח חללים נוספים גם בבאר שבע, הרצליה וברעננה. כמו כן, החברה מנהלת מו"מ לפתיחת חללי עבודה נוספים גם באירופה, בין השאר בברלין, מדריד, פריז, ולונדון.

רשת אורבן פלייס, הוקמה בשנת 2015 ונמצאת בבעלותם של ניסים לחיאני, קלוד ביסמוט, ברנרד כלפון ורומן לוי, מנוהלת בידי לוי ומתמחה בהשכרת חללי עבודה לחברות סטארט אפ ויזמים פרטיים. מלבד עיצוב חדשני ואקסקלוסיבי, אורבן פלייס מציעה לחברי הקהילה שלה מגוון מתקנים כמו חדר כושר, חדר אופניים, מסופי מידע כלכליים בלייב של רשת בלומברג, חדרי מנוחה, חדר קולנוע, מרפסת דק ענקית, חדרי ישיבות בגדלים שונים, אזורי פירמיום עם נוף לים ועוד. קהילת אורבן פלייס מקיימת מיטאפים, הרצאות ופעילויות אקסקלוסיביות לחבריה ומאפשרת להם נטוורקינג אישי ומקצועי, לצד העשרה ופנאי. מבין האישים שהתארחו במתחם לאורך פעילותו: דב מורן, מייקל אורן ואחרים.