זירת התאונה
זירת התאונהצילום: מד"א

צעירה בשנות ה-20 לחייה נהרגה הלילה (חמישי) כשכלי הרכב בו נסעה התנגש במעקה בטיחות ברחוב התחייה באשקלון.

בתאונה נפצעו שלושה בני אדם נוספים, בהם הצעירה כבת 20 באורח אנוש, צעיר כבן 25 ונערה כבת 14 שנפצעו קשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה ופינה את הפצועים לבית החולים ברזילי בעיר.

כוחות משטרה הגיעו לזירה והחלו בחקירת הנסיבות שהובילו לתאונה. מחקירה ראשונית של בוחני התאונות עולה כי מעט לאחר השעה 03:00 התנגש רכב פרטי סקודה בה נסעו המעורבים, לאחר שכאמור איבד שליטה ואז התנגש בעץ על אי התנועה. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות אף ניתק מנוע הרכב ועף למרכז הכביש.

חובש רפואת חירום במד"א, בן טטרו, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. המנוע היה מפורק לאורך הנתיב במרחק רב מהרכב שעמד במרכז הכביש עם פגיעות קשות בחלקו הקדמי. סמוך לאבני השפה של אי התנועה שכבה צעירה כבת 20 עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר, היא הייתה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה בשטח.

"בסמוך לרכב שכבו על הכביש שלושה פצועים, בהם אישה בשנות ה-20 לחייה ללא דופק וללא נשימה שפונתה לבית החולים במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה. גבר בשנות ה-20 ונערה כבת 14 שסבלו מפגיעות רב מערכתיות טופלו בשטח על ידיי הפרמדיקים שלנו ופונו גם כן בניידות לטיפול נמרץ לבית החולים כשמצבם קשה".