איילת שקד
איילת שקדPhoto by Gili Yaari/Flash90

יו"ר ימינה, שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, תוקפת בחריפות את קמפיין ארגוני השמאל נגד גירוש ילדי המהגרות הבלתי חוקיות.

"עמדתי תמיד הייתה שמהגרים לא חוקיים, בין אם הגיעו מאסיה או אפריקה או מזרח אירופה, צריכים לחזור לארצותיהם, נקודה. מדיניות הגירה של מדינה היא האלף בית אשר עומד בבסיסו של כל רעיון של ריבונות לאומית", ציינה שקד.

לדבריה, "מהגרות העבודה הלא חוקיות ואשר מדינת ישראל נהגה בהן עד כה לפנים משורת הדין ואף אפשרה להן להסדיר את הליך חזרתן לארצותיהן, בצורה מכובדת, עם סיום שנת הלימודים של ילדיהן, הן כאלו שדינן גירוש על פי חוק".

"העידוד והסיוע של ארגוני השמאל להסתרת אותן מהגרות לא חוקיות תוך הפרת חוקי הכניסה לישראל ועידודן לעשות שימוש ציני בילדיהן כ'מגן אנושי' הוא לא פחות ממזעזע. כל זאת ע"מ שלבסוף מדינת ישראל תתקפל בפני הסחטנות הרגשית המופעלת עליה", הוסיפה שקד.

"כעת נראה שהשמאל הצליח לשבור שיא חדש של חוצפה ועזות מצח. דרישתו החדשה של המחנה אשר רוממות שלטון החוק תמיד בפיו היא שהשב"חיות אשר עלה בידן להסתתר מפני רשויות האכיפה יקבלו חסינות חדשה מגירוש מאחר שילדיהן צריכים להתחיל את שנת הלימודים הבאה. לקרוא ולא להאמין", תקפה שקד.

"אנו בימינה מתחייבים להמשיך ולעמוד כחומה בצורה כנגד ניסיונות השמאל לפורר את מדיניות ההגירה הישראלית", הצהירה שקד, "אסור לטעות, המאבק האמיתי כאן הוא על חוק השבות ועל זהותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, ובמאבק הזה אסור לנו להפסיד לשמאל הקיצוני".