רון קובי
רון קוביצילום: דוד כהן, פלאש 90

חבר מועצת העיר טבריה, רפאל טרבלסי, הגיש תלונה במשטרה נגד ראש העיר, רון קובי, בטענה שזה תקף אותו ואת חבר המועצה יוסף בן חמו במהלך הלווית יו"ר ועד שיכון א' בטבריה, אמנון כהן ז"ל.

לטענתם של טרבלסי ובן חמו, קובי הגיע להלוויה על מנת לייצר פרובוקציה, ולאחר שניסו לשכנעו שלא להשתתף בהלוויה תקף אותם קובי באלימות.

לאחר ההלוויה נסעו טרבלסי ובן חמו למשטרה להגיש תלונה נגד קובי, אך שם גילו כי קובי הגיע למקום על מנת להגיש תלונה נגדם.

טרבלסי מסר בתגובה, "רון קובי איבד את זה. רואה שכבר לא מתייחסים לאלימות המילולית שלו, עבר לאלימות פיזית. אני מצפה מהמשטרה להעניש בחומרה את קובי על מעשיו. הפעם נחצה קו אדום מסוכן כאשר קובי השתמש נגדי ונגד יוסף בן חמו באלימות. אסור שזה יעבור על סדר היום! דין ראש עירייה שווה בדיוק לדין כל תושב במדינת ישראל. רון קובי אינו מעל החוק."

יוסף בן חמו מסר בתגובה, "כשנראה שיש קו אדום אותו לא ניתן לחצות, מוכיח רון קובי שוב ושוב שאין לו קווים אדומים. על אף בקשות רבות, הן מצד המשפחה, החברים, שוטרי משטרת ישראל ואף מצידנו (טרם תחילת הלוויה פניתי לעוזרו ליאור פרץ בבקשה שימסור לו לא להגיע) - בחר קובי לזלזל בכבוד המת ולהגיע וליצור פרובוקציה באדם יקר, אשר לפני ימים ספורים השתלח בו בבוטות".

לדבריו, "קובי עלה מדרגה ופגע פיזית בחברי מועצה מכהנים, נבחרי ציבור בדיוק כמוהו, ואלו דברים שלא ניתן לעבור עליהם לסדר היום. כולי תקווה שמשטרת ישראל תעשה כל שלאל ידה לעצור את התופעה החמורה והמסוכנת שנקראת רון קובי. מכאן אני מוסר תנחומים למשפחת כהן, ומאחל שלא תדעו עוד צער".