פצועת הפיגוע: מקווה לחזור לרקוד

נעם נביס בת ה-20, שנפצעה באורח בינוני בפיגוע בגוש עציון לפני כשבועיים וחצי, שוחררה בצהריים (ראשון) מבית החולים הדסה עין כרם.

עם צאתה מבית החולים אמרה נעם, "אני מודה לכל עם ישראל. בכל מה שעברתי מאז הפיגוע אני מוקפת בשליחים טובים ואני עטופה בעזרה וזה לא מובן מאליו להגיע ליום הזה שאני משתחררת".

עם זאת ציינה נעם, "אני משאירה פה עדין בבית החולים את אחי. לצערי עדין לא נפגשנו ואני מקווה שזה יקרה בהמשך וזה יגיע. הוא בידיים טובות. אני מבקשת מכל עם ישראל להתפלל על אחי, נחום אלימלך רפאל בן זהבה רבקה. יש שיפור אבל עדין הוא במצב קשה וכל תפילה עוזרת".

"אני לא זוכרת מה שהיה ולא ראיתי מה קורה, אבל הפיגוע שינה לי את החיים", ציינה נעם. "זה לא הסוף הולכים לשיקום. הכוחות ישנם ועוזרים לנו המון. לפעמים קמים ולפעמים נופלים יצאנו בניסים".

אמה של נעם ציינה, "נגעת בנקודה כואבת שנועם יוצאת ועדין אני משאירה פה בן. אני שמחה שנעם יצאה, למרות שיש פגיעה בברך. היא אוהבת לרקוד ואני מקווה שהיא תוכל לרקוד אחרי השיקום. אני מקווה שנחום יחזור לעצמו. הוא מתקשר איתנו והוא עירני. אני מבקשת שתמשיכו להתפלל".

נעם הוסיפה וסיפרה, "אני חוגגת היום יום הולדת ואני מקווה שאוכל לחזור לרקוד".

נחום ואחותו נעם, המתגוררים בישוב אלעזר שבגוש עציון, יצאו לתחנת האוטובוס שבצומת אלעזר במטרה להצטרף לבני משפחתם שהיו בחופשה בצפון.

בעודם עושים את דרכם על המדרכה ממעבר החציה לעבר תחנת האוטובוס האיץ לעברם המחבל שנסע ברכב ופגע בהם בעוצמה רבה. נעם נפגעה באורח בינוני ונחום באורח קשה מאוד.

שוטר שעבר במקום והבחין ברכב שנסע במהירות לעבר תחנת אוטובוס ופגע בשני הצעירים, זיהה כי הנהג ניסה לצאת מהמכונית, ביצע ירי לעברו ונטרל אותו.