חנוכת הישיבה
חנוכת הישיבהצילום: דוברות

''זמן אלול'' נפתח השבוע בישיבת ''עוז ואמונה'' שנוסדה על ידי הרב אחיעד אטינגר הי"ד בדרום תל אביב.

מחזור א' מורכב מ-25 תלמידים חדשים. האירוע לפתיחת שנת הלימודים התקיים במעמד הרב הראשי לישראל לשעבר הרב ישראל מאיר לאו, ראש מוסדות ''בני דוד'' הרב אלי סדן, ראש ישיבת ''עוז ואמונה'' הרב איציק פנירי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ'.

את ישיבת ''עוז ואמונה'' הקים הרב אטינגר הי"ד בשכונת נווה שאנן, שכונה בעלת עבר יהודי מפואר והווה מאתגר, בין היתר בעקבות ריבוי המסתננים ועזיבה חדה של תושבי המקום.

לאחר הירצחו של הרב אטינגר בפיגוע בצומת אריאל הישיבה נותרה ללא ממשיכי דרך, מה שהוביל את מוסדות ''בני דוד'' לקחת חסות ואחריות על הישיבה, לשפץ אותה בעלות של מאות אלפי שקלים, שחלקם גויסו במימון המונים, להביא תלמידים ואברכים ולפתוח אותה מחדש.

שר התחבורה סמוטריץ' אמר כי "מדובר בעוד משימה חלוצית שלקחו על עצמם הרב אלי סדן ומוסדות 'בני דוד' בעלי. הורביץ, ברק וסתיו שפיר ימשיכו להסית, והם ימשיכו להרבות אור וטוב ולקחת על עצמם עוד ועוד משימות לאומיות".

ליאור שטול, מנכ"ל ''בני דוד'', אמר כי "לבני דוד גוונים רבים ופתיחת הישיבה במעוז נווה שאנן הינה אמירה יהודית ראויה וחשובה. זוהי זכות גדולה עבורנו להמשיך את דרכו של הרב אחיעד אטינגר הי"ד ולהכניס לתוך השכונה יהדות, קהילתיות ותורה. אנו מאחלים לכל תלמידי הישיבה שנת לימודים פורה ומשמעותית, עשייה קהילתית מספקת ושנה מלמדת ומעשירה".