נתניהו: גונבים את הבחירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו טען טרם המראתו לישראל מביקור בלונדון, כי ב''כחול לבן'' מתנגדים לחוק המצלמות כדי לאפשר זיופים במגזר הערבי בבחירות לכנסת.

''עכשיו שאלו אותי העיתונאים פה מה פתאום אתם רוצים את המצלמות בקלפיות. אני אומר להם: מה פתאום אתם מתנגדים למצלמות? איך יכול להיות שמתנגדים בכלל למצלמות? הצבת מצלמות מונעת גניבת בחירות", הדגיש.

לדברי נתניהו, ''גנץ ולפיד מגישים ערעור נגד הצבת מצלמות. אנחנו יודעים למה. הם אמרו שהם מתכוונים לעשות קואליציה, ממשלת שמאל יחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה שיהיו שרים בממשלה שלהם. הדבר האחרון שהם רוצים זה ספירת קולות אמיתית וטוהר הבחירות.

''אנחנו אומרים תשימו מצלמות בכל הקלפיות, של כולם, של הליכוד, של כולם, ושהמשקיפים יהיו כל אחד עם מצלמה בדיוק כמו שיש בגני הילדים, בבתי ספר, בסופרמרקטים. פתאום באולם הקלפיות אסור שיהיו מצלמות? איך אפשר בכלל להסביר את זה? ולנמק את זה? ואיך אתם יכולים לבוא איזשהו גורם פוליטי או משפטי ולהתנגד בתוקף לדבר שהוא כל כך בסיסי?''.

''אלא אם כן מישהו רוצה כאן שהליכוד יפסיד. רוצים לגנוב לנו את הבחירות. אנחנו לא ניתן שיגנבו את הבחירות", הבטיח ראש הממשלה.

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד תהה גם הוא: ''‏למה מפלגת לפיד-גנץ עתרה נגד מצלמות בקלפיות? פתאום טוהר הבחירות לא חשוב להם?

''כנראה חוסר פיקוח יעיל משרת לא רק את הרשימה המשותפת אלא למעשה גם את לפיד וגנץ. עכשיו זה ברור - איימן עודה חזק - לפיד וגנץ חזקים'', הוסיף.