יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, תקף בליל שבת בחריפות את ראש הממשלה שנרצח יצחק רבין וטען כי "רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה".

"אני לא מסכים עם הדברים שכתב בני יאיר על יצחק רבין ז"ל", הודיע ראש הממשלה נתניהו עם צאת השבת. "עמדותיו של יאיר הן שלו בלבד ועל דעתו", הוסיף.

יובל רבין, בנו של ראש הממשלה המנוח, הגיב היום לציוץ של יאיר נתניהו: "לקבוע שרבין רצח ניצולי שואה זה המשך ישיר לפוסטר של רבין במדי אס-אס", כתב והוסיף: "אולי הפעם היועץ המשפטי לממשלה יפעל נגד המסיתים?".

בנוסף, רבין הבן שיתף סרטון עם הדברים שנשא רה"מ נתניהו בישיבה מיוחדת של הכנסת לזכר יצחק רבין שהתקיימה ב-1 בנובמבר 2017. בסרטון, אומר רה"מ נתניהו: "תתפלא יובל, אני מבין את הכאב שלך אל מול גלי ההכפשות וההשמצות נגד אביך, האמן לי - אני מבין את זה". לצד הסרטון ששיתף, כתב יובל רבין: "לא האמנתי לו".

זמן קצר לאחר הגיב יאיר נתניהו הגיב לציוץ וכתב: "איזה פוסטר? הדף A4 שהחזיק סוכן השב"כ שמפנייה? אז בוא תספר מה בדיוק קרה באלטלנה. למה רבין התכוון כשאמר "דפקנו אותם במים? אתה רוצה להגיד ש-1) להגיד עובדה היסטורית זאת הסתה? 2) אפשר להסית נגד אדם שכבר מת?".

מוקדם יותר היום גם נכדתו של רבין, נועה רוטמן הגיבה על המתקפה של יאיר נתניהו נגד סבה ועל כוונתו של ח"כ עמיר פרץ להגיש נגדו תביעת דיבה.