לקיחת משכנתא
לקיחת משכנתאצילום: יח"צ

ההחלטה איזה משכנתא לקחת ודרך איזה בנק היא אחת מההחלטות הקשות והחשובות ביותר שתצטרכו לעשות בחיים שלכם בתור אנשים בוגרים, ולכן אסור לכם להקל ראש בתהליך קבלת ההחלטות הזה. ככל שתגיעו עם יותר ביטחון לפגישה שלכם בבנק, כך הסיכויים שלכם לקבל את המשכנתא בתנאים שנוחים לכם רק ילך ויגדל. מהסיבה הזאת אתם צריכים לבחור יועץ משכנתא שיהפוך את החיים שלכם לקלים הרבה יותר.

הבעיה העיקרית היא שכיום קיימים לא מעט יועצי משכנתאות, ורק מעטים מהם יוכלו לספק לכם את הרמה הנדרשת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם עומדים לקבל את ההחלטה הנכונה. אז לפני שאתם רצים לבחור איש מקצוע שיספק לכם שירות של ייעוץ משכנתאות – קחו לעצמכם דקה על מנת לקרוא את המאמר הבא.

בעזרת המאמר הבא תוכלו לדעת שאתם עומדים לקבל את ההחלטה הנכונה, ההחלטה שתוביל אתכם ישירות אל זרועותיו של יועץ משכנתא אידיאלי עבורכם. עדי יאנצ'ר מחברת אלפא משכנתאות הוא אחד מיועצי המשכנתאות המובילים אשר יוכל לסייע לכם לקבל את המשכנתא שמתאימה לכם כמו כפפה ליד – ללא סימני שאלה וללא סיכונים מיותרים שעלולים להוביל אתכם למקומות פחות טובים.

על מה אסור לכם להתפשר כאשר אתם בוחרים יועץ משכנתאות?

הדבר הראשון שאתם צריכים לשים אליו לב כאשר אתם ניגשים לבחור איש מקצוע שיספק לכם ייעוץ משכנתא זה כמובן מהי מידת הניסיון והמיומנות שלו בתחום. ככל שתפנו אל איש מקצוע עם ניסיון גדול יותר, כך תוכלו לדעת שהוא ידע בדיוק מה נדרש לעשות על מנת להתאים לכם את המשכנתא הטובה ביותר. זה לא סוד כי יועץ משכנתא מתחיל איננו מכיר את התחום, וגם מגיע עם פחות קשרים או היכרות עם הבנקים – כך שהוא פחות יכול לסייע לכם. הניסיון מגיע לפני הכול, לכן אל תתפשרו על הנושא הזה בשום שלב של התהליך.

ומה לגבי האינטראקציה של אותו יועץ משכנתאות אתכם? בסופו של יום אתם צריכים להרגיש בנוח לשתף את אותו יועץ על המצב הכלכלי שלכם, ולהתקשר אליו על מנת לקבל ייעוץ בכל שלב של התהליך. רק כאשר תרגישו בנוח עם איש המקצוע תוכלו לבצע את הפעולות הללו. לכן ערכו עם איש המקצוע שיספק לכם ייעוץ משכנתאות פגישה מקדימה על מנת שתוכלו להכיר האחד את השני.

ולסיום, מה שנותר לכם לוודא זה שהמחיר או העלות של השירות עונה על היכולות הכספיות שלכם. יועצי משכנתא אינם גובים סכומים אחידים, ולכן מוטב כי תשאלו מה התעריף – כך שתוכלו לדעת שאתם מסוגלים לעמוד בהתחייבות בנוסף להתחייבות של המשכנתא שאתם עומדים לקחת בקרוב.