משכנתא
משכנתאצילום: יח"צ

אז בואו נדבר קצת על איך הדברים עובדים כדי שיהיה לנו את הכלים להתמודד עם בקשת המשכנתא. רק להציג את עצמי, שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות ללקוחות שלי.

אז מה זה משכנתא לכיסוי חובות?

משכנתא לכיסוי חובות מיועדת לאנשים שיש להם נכס והמשכנתא הקיימת עליו היא פחות מ50 אחוז משווי הנכס. כלומר אם הנכס שלכם שווה נניח 1 מיליון שקלים, המשכנתא היא נניח 250 אלף שקלים- זה אומר שאתם יכולים להגדיל את המשכנתא הקיימת בעוד 250 אלף שקלים לצורך כיסוי חובות. במקרה כזה המשכנתא תגיע ל500 אלף שקלים אשר מהווים בדיוק 50 אחוז משווי הבית.

מה הסיבות שיכולות לגרום לבנקים לא לאשר משכנתא לסגירת חובות?

האמת היא שכאשר מדברים על משכנתא לכיסוי חובות, הבנקים מצפים להרבה יותר מאשר כאשר באים לקחת משכנתא לקניית דירה. למעשה, כאשר לוקחים כסף לצורך כיסוי הלוואות- בעצם מקבלים הלוואה שהבנק נותן ללקוחות טובים במיוחד.

בעיות פיננסיות:

הבעיה העיקרית שבגללה לא מאשרים משכנתאות נוספות לצורך כיסוי חובות היא בעיות פיננסיות. כלומר, אם היו לכם צקים שחזרו, הוראות קבע שלא שולמו בזמן, מוגבלות בבנק, בעיות אחרות של עיקולים וכן הלאה, כל הדברים האלו הם הסיבה העיקרית לכך שלא מאשרים משכנתאות.

בעיות בתשלומי המשכנתא:

הדבר הראשון שהבנקים בודקים כאשר מגיעים לבקש משכנתא שנייה, כלומר משכנתא לסגירת חובות זה איך מתנהלת המשכנתא הראשונה. אם היו בעיות עם התנהלות המשכנתא הראשונה, הסיכוי לקבל משכנתא נוספת הוא בערך אפס.

הסיבה היא מאוד פשוטה, אם אתם לא עומדים בתשלומי המשכנתא הראשונה, ככל הנראה אין לך אפשרות לעמוד בתשלומי משכנתא נוספת. לכן זה כמעט חסר סיכוי.

בעיות בהכנסות:

אחת הבעיות שעולות פעמים רבות זה מחסור בהכנסות וחוסר יציבות בתעסוקה. הרבה אנשים אומרים לי: "מה זה משנה מה אני מרוויח, יש לי נכס ששווה הרבה כסף- זה מה שחשוב". אבל האמת היא שזה לא נכון בכלל. הבנקים מחלקים את הדברים לשני חלקים, חלק ראשון זה החלק של הנכס. החלק השני הוא החלק של ההכנסות. שני החלקים צריכים לעבור בצורה מסודרת- על מנת לקבל משכנתא לסגירת חובות.

אם המשכורות שלכם לא מופקדות בצורה מסודרת בחשבון, אם אתם לא מדווחים על הכנסות והרוב בשחור, דברים מהסוג הזה מקשים מאוד בקבלת משכנתא מכל סוג שהוא.

בעיות בנכס:

דבר שהוא למעשה איום ונורא כאשר הוא קורה, זה הנושא נכסים בעייתים, הכוונה היא למבנים שמוגדרים מסוכנים, בתים עם חריגות בנייה, בתים ללא רישום מסודר בטאבו, בתים ללא היתרי בניה מסודרים, כל דבר אחר שיכול להקשות על הבנק לשעבד את הנכס. הדברים האלו הם איומים ונוראיים בגלל שלרוב לא ניתן לפתור אותם.

מי אני:

אז נעים להכיר, שמי מרטין בוקסדורף. בעשר השנים האחרונות אני מטפל באנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בבנק. בדרך כלל אני מצליח והמומחיות שלי היא להילחם מול הבנקים כדי להשיג אישורי משכנתא עבור הלקוחות /שלי. אם אתם נמצאים במצב שאתם לא מצליחים לקבל משכנתא, אני האיש שלכם.

המלצות ותשלום:

חשוב לי מאוד לציין, התשלום מתבצע רק אם מקבלים את המשכנתא, כלומר לפי הצלחה. בנוגע להמלצות של לקוחות שלי, ניתן לקרוא כאןהמלצות של אנשים. אם תרצו עוד המלצות, אשמח לתת לכם טלפונים של ממליצים נוספים.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או מייל: [email protected]