סודות השיווק של ביבי
סודות השיווק של ביביצילום: כריכת הספר

כבר יותר מ-20 שנה נתניהו הוא ראש הממשלה, וכולם שואלים - איך הוא עושה את זה? מה הסוד שלו? איך כל פעם הוא מצליח להיבחר מחדש?

תנשמו עמוק. כי אנחנו הולכים לגלות את כל התשובות. אבל לפני זה, יש משהו שאתם מאוד רוצים לדעת. מאחורי הפוליטיקאים נמצאים טובי המוחות השיווקיים במדינה יחד עם תקציבי ענק.

הצצה מאחורי הקלעים של השילוב הזה מאפשרת לך להרוויח הרבה מאוד כסף, ועל הדרך גם ללמוד הרבה עקרונות מפתח של עסקים, שיווק, השפעה על אנשים והחיים עצמם.

המומחים בטלוויזיה יסבירו לך כל יום על מגמות פוליטיות, סקרי דעת קהל, דפוסי הצבעה ועוד כל מיני מילים מפוצצות. אבל האמת היא הרבה יותר פשוטה, ואין לה שום קשר לפוליטיקה.

בניגוד ל"מומחים", אתם כבר בטח הבנתם את הקטע - שבפוליטיקה שיווק הרבה יותר חשוב מהמוצר. יכול להיות מוצר מעולה - ואף אחד לא יקנה אותו, כלומר, יצביע עבורו בבחירות.

ומצד שני, יכול להיות מוצר פחות טוב, אבל בעזרת שיווק מעולה הוא ישלוט בשוק ויביס את כל המתחרים.

לכבוד הבחירות החלטתי לחשוף פעם אחת ולתמיד את סודות השיווק של ביבי. זה בכלל לא משנה באיזה צד פוליטי אתם נמצאים ובמי אתם תומכים. יש כאן סודות שכל מי שעוסק בשיווק ובמכירות חייב להכיר.

אם יש לך עסק ואתה לא יודע את הסודות האלה, אתה מפסיד כסף. הרבה מאוד כסף. ואפילו אם אין לך שום קשר לשיווק, למכירות או לעסקים, הסודות האלה יחשפו בפניך עולם וכלים להשפעה שעד עכשיו רק מעטים זכו להכיר, ויתנו לך נקודת מבט מרתקת על מה שקורה ועומד לקרות במדינה.

בכל פרק אני אנתח סוד שיווקי אחר שביבי משתמש בו. התמקדתי בסודות של ביבי מסיבה אחת פשוטה. זה לא משנה אם אתם אוהבים את ביבי או שונאים אותו - אי אפשר להתווכח עם העובדות.

והעובדות הן שהשיווק של ביבי יותר טוב מהשיווק של כל שאר המתמודדים בישראל כבר 20 שנה. הספר שכתבתי עבורך לא עוסק בפוליטיקה. הוא עוסק בסודות שיווק והשפעה.

אם אתה עוסק בשיווק, פרסום או מכירות, או שיש לך עסק, אסור לך לפספס את ההזדמנות הזו. אם אתם רוצים להשפיע על הסובבים אתכם - הילדים, בן או בת הזוג, לקוחות, עובדים, מנהלים, חברים ובני משפחה... כדאי לכם להכיר את סודות ההשפעה האלה.

בכל פרק הוספתי עבורך חלק מעשי עם צעדים לשימוש יומיומי מיידי לשיפור העסק והחיים שלך. אתה תבחר באיזה שיטות להשתמש בהתאם לערכים שלך, בהתאם למטרות שלך ובהתאם לתוצאות שאתה רוצה להשיג.

לא משנה באיזה מהשיטות תבחר, אני ממליץ לך להשתמש בסודות שאחשוף בצורה מוסרית כדי להרוויח הרבה כסף ביושר וליצור יחסים טובים יותר עם האנשים החשובים לך.