קבוצת מכבי
קבוצת מכביצילום: קובי ריכטר/TPS

סקר ברוקדייל שנעשה עבור משרד הבריאות והתפרסם השנה עבור משרד הבריאות, מצביע על מכבי כקופה בה חבריה הם בעלי שביעות הרצון ברמה הגבוהה ביותר.

93% מחברי מכבי הביעו שביעות רצון משירותי הקבוצה. נתון זה משקף את ההשקעה הרבה של מכבי בחבריה, מתוך התפיסה לפיה שירותי הבריאות הטובים ביותר בישראל, הם אלו שמגיעים עם שירות רגיש וקשוב.

אך שביעות הרצון היא רק התוצאה. הדרך שמכבי מתווה בהסתכלות על טובת ותועלת חברי הקופה היא זו שגרמה לכך. חברי קבוצת מכבי נהנים כיום ממעטפת שירותים לחיים בריאים של הקבוצה, הכוללת את מכבי דנט, מכבי פארם, מכבי טבעי, מכבי ממבט ראשון, 'בית בלב' לגיל השלישי ובתי החולים 'אסותא', שם זוכים החברים להרכב מנצח של רופאים ומומחים מהשורה הראשונה ויכולים לבחור מנתח באסותא מבין רופאי מכבי ללא תשלום.

גם בשירותים מחוץ לקופה מובילה מכבי. כדאי לדעת כי בדיקה של משרד הבריאות העלתה שמכבי היא הקופה שמציעה לחבריה את המבחר הגדול ביותר של בתי החולים, דבר המאפשר זמינות גבוהה וקרבת גישה לבית חולים כאשר יש צורך חלילה. משרד הבריאות הודיע לאחרונה כי מכבי זכתה בציון 98, הגבוה ביותר, כקופה המאפשרת לחבריה להגיע למגוון גדול ביותר של בתי החולים.

רוצים עוד סיבות להצטרף למכבי? לפניכם עוד כמה סיבות טרם ההחלטה שלכם. חברי 'מכבי שלי' נהנים ממגוון הטבות עבור המשפחה שלהם. למשל, הם נהנים מטיפולי שיניים משמרים – טיפולי שורש, עקירות וסתימות או מאימון כושר אישי או קבוצתי בבית ובשעות נוחות ב-23 שקלים בלבד. מכבי מעניקה גם הטבות לרכישת עדשות, משקפי ראייה ומשקפי שמש למבוגרים מגיל 18 ומעלה. גם הילדים של חברי מכבי נהנים מהטבות הקבוצה. עבורם מכבי מעניקה הטבה של רכישת משקפי ראייה לילדים עד גיל 18 ללא עלות כלל. דאגנו למבוגרים וילדים, ומה בדבר האימהות? חברות מכבי זכאיות לחבילת הריון בשווי של 8,000 ₪ להוצאות לפני לידה ולאחריה.

כל זאת בנוסף לתנופת ההתחדשות המנחה את מכבי. מכבי פתחה עשרות מרכזים רפואיים חדשים נוספים ברחבי הארץ וגייסה שורה של רופאים מומחים בכל התחומים.

מספיק סיבות כדי לבחור נכון בבריאות? הנתונים המספריים של הביטוח לאומי מצביעים כי בשנים האחרונות רבים אכן עושים את הבחירה הנכונה. קבוצת מכבי גאה להוביל כבר שנה רביעית ברציפות עם מספר המצטרפים הגדול ביותר. מספר המצטרפים נטו בשנת 2018 עמד על 27,791 חברים חדשים, שעשו חושבים והחליטו לבחור נכון.

אז זכרו, כמו כל שאר הבחירות בחיים, גם בבריאות הגיע הזמן לבחור נכון.

להשארת פרטים ולקבלת מידע לחצו כאן ותיהנו ממגוון השירותים וההטבות של מכבי, קבוצת הבריאות הטובה בישראל.

בואו למכבי
בואו למכביצילום: קבוצת מכבי