אמרסון עם רוני לוי היום
אמרסון עם רוני לוי היוםצילום: דוברות בית"ר ירושלים

חודש וחצי לפני שריקת הפתיחה של משחק השלום בין כוכבי העבר הברזילאיים לכוכבי נבחרת ישראל לשעבר, אישר היום (חמישי) ריבאלדו הברזילאי את הגעתו ארצה למשחק שיתקיים ב-29 באוקטובר בשעה 20:00 באצטדיון סמי עופר שבחיפה.

ריבלאדו, אחד משחקני ההתקפה האגדיים והאהובים של נבחרת ברזיל הגדולה, אישר היום באופן רשמי את השתתפותו במשחק השלום כשזה ייצטרף אל אמרסון, קפטן נבחרת הכדורגל הטובה בעולם באותן השנים.

ריבאלדו בן ה-47 הינו המבקיע השביעי בטיבו בהיסטוריה של ברזיל עם 35 שערים ב-74 הופעות. במשך 24 שנות המשחק שלו, במדי הנבחרת זכה הברזילאי האגדי בקופה אמריקה 1999, השנה בה גם זכה בכדור הזהב, ובהמשך הניף גם את גביע העולם בכדורגל במונדיאל 2002, בו כבש חמישה שערים.

בסך הכל כבש ריבאלדו בקריירת המשחק המקצוענית שלו 377 שערים במשחקים רשמיים ועבר בין היתר בלה קורוניה, ברצלונה איתה זכה בשתי אליפויות, מילאן איזה זכה בליגת האלופות, אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה ועוד לפני שפרש הספיק לשחק עם בנו בברזיל.

בינתיים, אחרי שביקר אמש בסכנין, היום הגיע הקפטן לשעבר אמרסון למגרש האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן שבבירה.

השחקן המכונה ה"פומה" הגיע למתחם האימונים של הקבוצה המבירה יחד עם אמנון רז ושניים ממארגני האירוע ועורר התלהבות גדולה בחדר ההלבשה מצידם של שחקנים ואנשי צוות במועדון הירושלמי.

המאמן רוני לוי שמח לפגוש את אמרסון וישב איתו דקות ארוכות בחדר.

אמרסון אמר לאתר הרשמי של בית"ר: "רציתי להודות לרוני לוי ולכל הצוות בבית"ר על האירוח. מאוד חשוב לי להכיר תרבויות ומנטליות אחרות פה בישראל ואני מופלא מכל מה שראיתי עד עכשיו בחיפה, אתמול ביקרתי בסכנין וכאן היום בירושלים, וזו באמת הגשמת חלום עבורי להיות בעיר הקדושה הזו. אני מאוד שמח להיות כאן ומאחל הצלחה רבה בליגה".