השכרת אוהלים
השכרת אוהליםPIXABAY

אם הגיע הזמן לארח אצלכם ארוחת ערב חגיגית לכבוד אירוע משמח, הדבר דורש הכנות רבות.

אירועים משמחים כאלו כוללים ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, אירועי חינה לקראת חתונה ואירועים חגיגיים רבים אחרים.

בכל אחד ממקרים אלו ניתן לבחור כמה גדול יהיה האירוע. יש אירועים המתאימים לסדר גודל אינטימי ומשפחתי יותר, אך ישנם אירועים שאנו רוצים לחלוק עם מוזמנים רבים ככל האפשר. מסיבת חינה, למשל, תצריך חלל גדול מכיוון שמספר המוזמנים יהיה ככל הנראה גדול למדיי.

במקרים כאלו, ייתכן והמקום בבית אינו מספיק עבור אירוח מספק של כל המוזמנים. לעיתים הבית או הסלון קטנים מדיי ואנו רוצים פתרון שיאפשר לנו אירוח של אנשים רבים ככל האפשר.

יש כמה פתרונות יצירתיים שניתן לחשוב עליהם על מנת לפתור בעיה מוכרת זו. ניתן לצמצם את כמות המוזמנים, על מנת שיתאימו לחלל הפנוי שיש ברשותנו. אך פתרון זה הוא לא הטוב ביותר מפני שאנו רוצים לשמוח עם כמה שיותר מוזמנים.

פתרון אפשרי נוסף הוא לשכור אולם או חלל אחר שיוכל לארח את כמות האורחים הגדולה. ישנם אולמות אירועים קטנים וגדולים שישמחו לארח את האירוע החגיגי שלכם. אך שכירת אולם היא דבר יקר למדיי. בנוסף, מה עושים אם מקיימים אירוח בגדול בינוני ולא גדול?

השכרת אוהל אירועים כפתרון

יש פתרון נוסף לבעיית מציאת המקום לאירוח. לא תמיד מתכנני האירוע מכירים או מודעים לאפשרות של פתרון זה. ניתן כיום להשכיר אוהל אירועים נייד בגדלים שונים – ולקיים את האירוע החגיגי בתוכו. השכרת אוהל היא פתרון להרבה בעיות שיכולות להתעורר לקראת האירוע.

בנוסף לבעיית המקום, צריך לפתור גם את בעיית הציוד. צריך לקראת האירוע להביא שולחנות, כיסאות, פלטות חשמליות, מצננים וציוד נוסף שינעים את האירוע על האורחים. אנו טורחים ומכינים גם אוכל רב – בין שבני המשפחה מביאים ובין אם מזמינים קייטרינג שיספק אותו.

כאשר משכירים אוהל, ניתן גם לקבל את כל הציוד הדרוש ביחד איתו. חלק מפעולת ההשכרה כוללת את כל מה שצריך ליצירת אירוע מהנה. שולחנות מעץ או מפלסטיק, כסאות במספר הדרוש, מיחם, תאורה שתספיק לכל הערב ועוד. ניתן להשכיר אפילו מקררים ותנורים שיהיו באוהל ובעזרתם יהיה אפשר להגיש את האוכל הטעים שדאגנו שיהיה באירוע.

בדרך כלל ניתן לבחור אוהל מבין מגוון גדלים. כך שגם אם הגינה שלכם קטנה, תוכלו למצוא אוהל בגודל מספק שיענה על הצורך.

ניתן למצוא אוהל שגודלו יהיה 3*3 מטר – ויספיק לעשרה אנשים בערך. זהו גודל אידיאלי לארוחת ערב משפחתית לכבוד אירוע חשוב. יש לכם מקום רב יותר בהישג יד? נהדר. תוכלו למצוא גם אוהלים בסדר גודל שיספיק גם לעשרות אנשים, ואף למאה מוזמנים.