תוספת שיער
תוספת שיערצילום: ISTOCK

חגי תשרי קרבים וכל אישה בין אם היא מארחת או מתארחת, רוצה להראות במיטבה. לעיצוב השיער חלק נכבד ביצירת המראה הנחשק.

חיה ברנפמן, בעלת חברת "חיה ברנפמן תוספות שיער", מספרת כי "בעולם תוספות השיער חל מהפך של ממש. אם בעבר נשים היו צריכות להגיע למספרה על מנת להגיע למראה המבוקש, כיום בעקבות הביקוש הרב ועם התפתחות התחום והתבססותו בעולמות הביוטי והטיפוח, מציע שוק תוספות השיער עושר רב של אפשרויות לשימוש ביתי וקל להשגת המראה המושלם".

ברנפמן מעניקה טיפים ועצות שימושיות כיצד להשיג מראה זוהר ב-5 דקות ובאופן עצמאי, מבלי להגיע למספרה, באמצעות שימוש בתוספות שיער.

_
_צילום: זוהר שיטרית

גוונים – תוספות שיער דקות, המגיעות עם קליפסים, מוסיפות הדגשה ואור לפנים ע"י תוספת של גוונים בהירים או כהים. ניתן להוסיף את הגוונים מלפנים וליצור מסגרת זוהרת לפנים או למעדיפות שינוי מינימליסטי ניתן להוסיף בחלק האחורי מבלי צורך בהתערבות כימית הפוגעת בשיער ואורכת שעות.

אומברה – כבר אין צורך לחמצן את השיער ליצירת מראה של אומברה! תוספת בהירה מגוון השיער, הנצמדת לחלק האחורי של הקרקפת , מאריכה את השיער ומעניקה מראה מלא גלאם של צבע המשתנה בהדרגה.

צילום: זוהר שיטרית
צילום: זוהר שיטרית

זנב סוס – מראה קוקו מתוח ארוך ומלא הוא נשי ואצילי מעיין כמוהו. מדובר בתוספת קוקו שמתלבשת על קוקו טבעי וניתן להשאיר במראה זנב סוס או ליצור ממנו תסרוקת.

מראה רומנטי - תוספת שיער פשוטה ולא יקרה תשיג בתוך דקות מראה רומנטי מרושל. מדובר בתוספת שיער המורכבת מגומייה עם שיער שבאמצעותה אוספים חצי קוקו למראה מרושל מושלם בעל נופך רומנטי.

פוני – נניח שאת אוהבת את המראה הבובתי אבל אינך מעוניינת לגזור את השיער שטרחת כה רבות בהארכתו... תוספת של פוני על כל צורותיו: מלא וסימטרי או פוני צד מרומז וכו תעשה את העבודה בקלות, מבלי לגזור אפילו שיערה ובאופן מושלם!

קשת קסמים להגברת הווליום - קשת קסמים היא כינוי לתוספת שיער התפורה על בד (טרס) כאשר מצידיה יוצאים 2 חוטים שקופים שהופכים אותה למעין קשת עגולה באמצעותה ניתן "להגביר ווליום" של השיער ולהעניק לו מראה נפוח בהשראת כוכבות העבר.

צילום: זוהר שיטרית
צילום: זוהר שיטרית