ח"כ עאידה תומא סלימאן
ח"כ עאידה תומא סלימאןצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (הרשימה המשותפת) פרסמה בפייסבוק פוסט הקורא ליו"ר כחול לבן בני גנץ לשנות כיוון, "זהו הרגע הגורלי של גנץ – או שהוא אלטרנטיבה, או שהוא כפיל של נתניהו".

לדבריה, "בהפגנה שנערכה לפני כמה חודשים בתל אביב כחול לבן רצו להדיר אותנו. רק אחרי לחץ אדיר של כוחות השמאל הם ניאותו להזמין את איימן עודה לדבר באירוע. בקמפיין הבחירות הקודמות הוא התייחס אלינו כאל 'הלא יהודים'. הוא התגאה בכך שהחזיר את רצועת עזה לתקופת האבן ולא היסס לספור גופות".

"אנחנו מחויבים לציבור בוחרינו ולסט הערכים שקידמנו כל הזמן: סיום הכיבוש, שלום, צדק ושוויון אמיתי ומהותי. עקרונות אלו וחתירה לחיים בכבוד הם אלה שהביאו כחצי מיליון מצביעים - רבים מהם גם יהודים - להצביע לנו - הכי רחוק מנתניהו", הבהיר תומא-סלימאן.

היא אף הוסיפה, "את העוצמה הזו שהפקיד בידינו הציבור, אנחנו חייבים להפקיד רק בידי מי שמוכן להקשיב, לכבד, ולגלות נכונות לאמץ עקרונות של שלום, ושוויון לאומי ואזרחי. ללא הכוח שלנו, אף אחד לא היה מדבר על האפשרות שגנץ יהיה ראש הממשלה".

"אז זה הזמן: כחול לבן חייבים לעשות היום סיבוב פרסה ולהראות שהם מציעים דרך אחרת מזו של נתניהו. הם חייבים עוד היום לפרסם איתות לפיו הדרך שהם מציעים היא לא הדרך של ליברמן, הימין וממשלת האחדות. אי אפשר לצפות שנמליץ על גנץ וא"ח הוא ירוץ לכונן ממשלת 'אחדות'. אנחנו דורשים דרך המייצרת אופק לתקווה לשלום, לצדק, לסיום המצור, לשוויון אמיתי ומהותי, לאומי ואזרחי. אז הם יזכו בהמלצתנו בצדק", חתמה תומא-סלימאן.