ליאת היתה האישה הראשונה מהמגזר הדתי שהוציאה אלבום אישי - מקורי לקהל הרחב, והאישה הראשונה שהופיעה כסולנית עם התזמורת האנדלוסית.

במהלך הקריירה הופיעה ליאת במגוון מופעים ופסטיבלים בארץ ובעולם עם שיריה המקוריים,פיוטים וקלאסיקות, ושיתפה פעולה עם אמנים רבים בניהם: מירה עוואד, דודו טסה, שלמה בר, לאה שבת ועוד.

אלבומה החדש צפוי לצאת בחודשיים הקרובים, אותו הפיק ועיבד אייל מזיג. האלבום מורכב משירים אותם כתבה והלחינה ליאת, לצד טקסטים מהמקורות ושל משוררים בעברית, ערבית וספרדית.

״שמע קולי״ הוא שיר מתוך האלבום החדש שעתיד לצאת ומסמל את הימים האלה ואת מופעי הסליחות איתם תופיע בחודשיים הקרובים:

”קשה לי לשים את האצבע על הנקודה המדויקת בה כתבתי את השיר ”שמע קולי“ אני זוכרת תקופה לא פשוטה בה התמודדתי עם בעיות בריאות ומשבר לא קטן. במבט לאחור אני מבינה שהאחד הזין את השני ויחד הם יצרו מעגל קסמים שהיה קשה לצאת ממנו. הרגשתי שאני לבד, מנסה להגיע לנקודת שקט, מחפשת סימנים שאני בדרך הנכונה וכל הזמן מתפללת וקוראת אליו 'שמע קולי ביום אקרא - ענני בעת צרה .

את הפסוקים מבראשית הוספתי כי הם נתנו לי את הכח וההרגשה שאני לא לבד בעולם - שיש תמיד מישהו ששומר עלי. יש שירים שנכתבים ממחשבה או בקשה - אבל 'שמע קולי' זרם אצלי מהלב ישירות אל הדף והפסנתר. היום שהכל (כמעט) מאחורי אני יודעת ומאמינה שאף תפילה ובקשה לא עולות לשווא אלוהים יושב למעלה שומע ואוסף את כל המילים, הבקשות והתפילות שלנו, אנחנו רק צריכים לדבר אליו - הוא כבר ישמע“.