אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: איגוד רבני קהילות

הוא אף פעם לא חגג בר מצווה, וזה ליווה אותו במשך כל חייו. בגיל 52, הוא עלה לתורה לראשונה, התחיל לבכות מהתרגשות והרגיש שסוף כל סוף, הוא סוגר מעגל.

כל זה, בזכות יוזמה אחת של רב הקהילה מאיגוד רבני קהילות שהחליט שכל חבר קהילה יעלה ביום הולדתו לקרוא עליה מהפרשה שלו. גם מי שלא קרא אף פעם.

אחד מרבני איגוד רבני קהילות מספר: "לפני כמה חודשים התחלתי פרויקט בקהילה - כל אחד בהגיע יום הולדתו יקרא עלייה מהפרשה שלו. גם מי שלא קרא אף פעם. המתפללים שלחו לי את התאריך, אני הקלטתי להם בוואצאפ עליה, צרפתי תמונה מתיקון קוראים, הם שמעו את ההקלטה עשר-עשרים פעם, ואז הצליחו לקרוא בעצמם".

"באחת השבתות עלה לתורה אדם מהקהילה בן 52, לאחר ששמע את ההקלטות ששלחתי לו. באמצע, שמעתי איך הקול שלו רועד והוא התחיל לבכות מהתרגשות, ממש דמעות", הוא מספר.

היהודי הנרגש אמר לאחר עלייתו לתורה: "אף פעם לא חגגו לי בר מצווה. אני ומשפחתי נאלצנו לברוח מאיראן ולעלות לארץ בדיוק בתקופה הזו. בשל כך, זה לא קרה אף פעם. העליה והקריאה בתורה שקראתי עכשיו היוו בעבורי סגירת מעגל מרגשת מאוד. תודה רבה!".

בבתי הכנסת של איגוד רבני קהילות מתרחשים מדי שבוע מאות מקרים מרגשים במקביל למפגשים אמיתיים בין רבנים לקהילה, בין קודש לחול, בין לבבות.

בשעות אלו, איגוד רבני קהילות בנמצא בעיצומו של קמפיין התרמה שבו כל תרומה יכולה לסייע להכפיל את מספר הרבנים והקהילות שכבר קיימות.

לפרטים ולתרומה לחצו כאן