Employees working in an office
Employees working in an officeiStock

תוהים האם קניית משרדים היא אכן הפתרון הנכון עבורכם או שמא קנייה של בתי מגורים? יש ברשותכם סכום כסף גבוה מאד ואתם מחפשים אפיקי השקעה נכונים?

אם כן, אתם וכמו לא מעט ישראלים אחרים בשנים האחרונות, זקוקים לפתרון רווחי, חכם ואמין מאד שבו אפשר להרוויח לא מעט כסף לאור התשואה הגבוהה.

ישנם נכסים רבים להשקעה, חלקם משמשים לצרכי מגורים וחלקם משרדים, הפזורים בכל הארץ וגם בירושלים עצמה. העיר מהווה מקור משיכה לבעלי עסקים רבים והיא יעד מצוין לחפש בו את האפיקים המתאימים.

למצוא את הנכס המתאים

קנייה של משרד, ובניגוד למה שחושבים לא מעט ישראלים, מצריכה התייחסות למספר רב מאד של פרמטרים והיא שונה במהותה מקנייה של נכס שנועד למגורים.

משרדים שונים במבנה שלהם ממבנים למגורים וקהל היעד שלהם אחר. קניית משרדים לצרכי השקעה היא הזדמנות לרווחים גבוהים ובתנאי שעושים זאת כהלכה. חיפוש אחר מגדל, למשל, שבו לא מעט משרדים והקפדה על איכות גבוהה, היא הפתרון המתאים.

בירושלים אפשר למצוא כיום, ובעיקר בשל הביקוש הרב לכך, מבנים ברמה גבוהה מאד שבהם לא מעט משרדים. מגדלים בני מספר רב של קומות, חניות רבות צמודות, מעליות המשמשות את העובדים ואת המבקרים ושירותים נוספים, יחד עם בנייה שאין שנייה לה.

אחד היתרונות בקנייה של משרד בירושלים הוא העובדה שמדובר בעיר מרכזית, גדולה וחשובה מאד. בעלי עסקים מתחומים שונים מעוניינים לפתוח בעיר משרדים ומחפשים מקום מתאים לעשות זאת.

מכיוון שאין ברשותם היכולת לרכוש את המשרד הם מעוניינים בהשכרתו ותוהים היכן יוכלו למצוא זאת. זו גם הסיבה מדוע קנייה של משרדים לצרכי השקעה היא אפשרות לא רעה ודרך לענות על הביקוש העצום בבירה כולה.

מיקום הוא שם המשחק

מיקומה של ירושלים הוא יתרון נוסף, שכן היא נמצאת במרכז הארץ וקרובה יחסית גם אל תל אביב, העיר הגדולה. מחברת ביניהן רכבת וכמובן כבישים מהירים וטובים. בעלי העסקים המתגוררים באזור המרכז ורוצים לפתוח משרד קרוב יחסית, יוכלו לעשות זאת בירושלים, היכן שימצאו משרדים להשכרה במחירים אטרקטיביים הרבה יותר מאלה המוצעים בתל אביב.

מי שבוחר לקנות משרד ולהשכיר אותו יגלה שגם המחירים בירושלים נוחים הרבה יותר, מה שאיננו מעיד על איכות ירודה, כי אם להיפך: איכות הבנייה גבוהה מאד והמבנים עצמם מושקעים. אפשר לנהל בהם משרדים המשרתים לא מעט אנשים, משרדים גדולים וחשובים וגם משרדים קטנים ואינטימיים.

לסיכום

קניית משרדים בירושלים היא אפשרות ריאלית עבורכם? תוכלו למצוא כיום נכסים ברמה גבוהה בעיר שיספקו לכם את המענה המתאים ויאפשרו לכם ליהנות מתשואה גבוהה. גם אם תחליטו אתם עצמכם להקים את המשרד שלכם באחד מהם, תוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה ו"על הדרך" לנצל את התנאים המצוינים שמציעים אותם מגדלים, היכן שממוקמים המשרדים.