אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבה
אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבהצילום: פלאש 90

אוהדי הפועל תל אביב כועסים ובצדק. אחרי שניצלו מפירוק ומצאו מי שיסכימו לקחת אותם תחת בעלותם, הפועל תל אביב רחוקה מלהגיע אל המנוחה ואל הנחלה.

התל אביבים האדומים שירדו לפני שנתיים אל הליגה השניה וחזרו כעבור עונה אל הליגה הבכירה אך התמודדו בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל כנגד הירידה ועם שלל פרשיות ניהוליות, ממשיכים להתבוסס בתחתית אחרי עוד משחק ללא ניצחון העונה.

הערב (מוצאי שבת) אירחו האדומים מת"א את היריבה העירונית הכתומה משכונת התקווה, בני יהודה, כל זאת ברקע מחאת האוהדים נגד הנהלת המועדון.

דור ג'אן שם סוף למחצית ראשונה רעה של שתי הקבוצות שעל כר הדשא כשכבש בבעיטת עונשין מ-11 מטרים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושלח את אוהדי הפועל תל אביב והצוות הניהולי והמקצועי דואגים מאוד להפסקה.

כאילו לא מספיק מה שעובר עליהם מפתיחת העונה, פיגור שער על סף הירידה להפסקת המחצית הינה כמעט מכת מוות עבור התל אביבים שרחוקים מלהציג אופי גדול העונה.

בדקה ה-57 זה גם הוכח כשעומרי אלטמן בעט רע בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות הפועל. למזלם של האדומים מת"א, השופט פסק על בעיטה חוזרת שגם היא אמנם נעצרה אך אור אינברום עט על הריבאונד וכבש את השערו הראשון במדי הפועל וקבע שיוויון 1:1.

הפועל ניסתה עוד לבצע מהפך באצטדיון בלומפילד המחודש אך סיימה משחק נוסף באצטדיון הביתי ללא ניצחון ולמעשה זו עדיין ללא ניצחון מפתיחת העונה, בכל המפעלים.