פורץ
פורץצילום: ISTOCK

המשטרה עצרה ערבי בן 27, תושב כפר קאסם, שבלילה אחד גנב פרץ לארבעה בתי מגורים ולבית כנסת בכפר חנניה.

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

החקירה החלה לפני כעשרה ימים, בעקבות תלונות על פריצה למספר בתי מגורים ולבית כנסת בכפר חנניה. שוטרים וחוקרי הזיהוי הפלילי הוזעקו למקום, אספו הממצאים ופתחו בחקירה.

במהלך החקירה התקבל דיווח על רכב חשוד שהיה מעורב בתאונת דרכים בכביש 85. ברכב אותר חלק ניכר מהרכוש הגנוב. הנאשם נעצר והובל לתחנת המשטרה לחקירה.

מחומר החקירה עלה, כי החשוד יחד עם חשודים נוספים היה מעורב בחמישה מקרים שונים של התפרצות וגניבה בכפר חנניה באותו הלילה, ארבעה בתי מגורים ובית הכנסת של היישוב. מעבר לכך התגלה כי היה ניסיון לפרוץ לבית נוסף.

באותו הלילה בשעה 3:00 התפרץ הנאשם לבית מגורים, גנב את הטלפון הסלולרי ועשרות אלפי שקלים. בשעה 3:15 ניסה הנאשם להתפרץ לבית מגורים, אך בעלת הבית צעקה והבריחה את הנאשם ושותפיו. בשעה 4:00 התפרץ הנאשם לבית מגורים וגנב משקפי שמש יקרי ערך, פנקס שיקים וטבעת זהב.

בשעה 4:15 התפרץ הנאשם לבית מגורים וגנב מהבית אלפי שקלים, שני מכשירי טלפון סלולריים ופנקס שיקים. בשעה 4:30 הסיג הנאשם גבול ונכנס לחצר בית מגורים וגנב שני זוגות אופניים. בשעה 4:50 התפרץ הנאשם לבית הכנסת ביישוב.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת לבקשת המשטרה, והיום (שישי) כאמור הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט השלום בעכו בגין עבירות של גניבה, התפרצות, היזק לרכוש במזיד, הסגת גבול פלילית ועוד.