ראשי המפלגות עם נתניהו
ראשי המפלגות עם נתניהוצילום: הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש היום (רביעי) בבוקר עם ראשי סיעות בלוק המחנה הלאומי.

בכחול לבן הגיבו לפגישה עם מפלגות הימין ״נתניהו והליכוד שוב מוכיחים שאין בכוונתם לקדם משא ומתן הגון בין שתי המפלגות הגדולות, אלא להמשיך לגרור אותנו לבחירות נוספות. לא נהיה תפאורה למשחקי הבחירות של הליכוד. עד שבליכוד לא יסכימו לניהול משא ומתן שוויוני עם כחול לבן, לא תוכל להיות התקדמות מהותית בסוגיות האמיתיות המטרידות את אזרחי ישראל. מצער לגלות שבליכוד החליטו- "נתניהו תחילה".

מוקדם יותר הודיעה מפלגת כחול לבן כי היא דוחה את הפגישה שתוכננה למחר בין נציגי המו"מ מטעמה ומטעם הליכוד, במסגרת המאמצים להקמת ממשלת אחדות.

מטעם כחול לבן נמסר כי "הסיעה הודיעה כי בשלב זה לא בשלו תנאי הסף לקיום מפגש יעיל נוסף של צוותי המו"מ, ולכן מחר יום רביעי לא יתקיים מפגש כזה. לפי העניין והצורך יתקיים מפגש בהמשך השבוע או בשבוע הבא".

מהליכוד נמסר כי במפלגה "נדהמו מהחלטת כחול לבן לפוצץ את המשא ומתן ולבטל את הפגישות בין ראש הממשלה נתניהו לגנץ ואת הפגישה המקדימה בין צוותי המו"מ שנקבעה למחר. כחול לבן החליטה להפסיק את המשא ומתן לאחדות וללכת לבחירות - הכל בגלל שיאיר לפיד מחבל בממשלת האחדות משום שאינו מוכן להסכים לרוטציה בין נתניהו לגנץ, אלא רק לרוטציה בינו לבין גנץ".