הרצוג. ינצח את הנבחרת שלו?
הרצוג. ינצח את הנבחרת שלו?צילום: פלאש 90

הבלתי יאומן יקרה? יום אחרי יום כיפור תעלה נבחרת ישראל לשחק במסגרת המחזור השביעי של מוקדמות יורו 2020 בוינה שבאוסטריה, כשתתמודד עם נבחרת אוסטריה ראש בראש.

נכון לעכשיו, נמצאות נבחרת ישראל ונבחרת אוסטריה במאבק על המקום השני המוביל לשלב הבא בטורניר המוקדמות, כשאת שתיהן מקדימה נבחרת סלובניה. המשחק בין השתיים יום אחרי כיפור עשוי לגרום למפסידה לצאת באופן סופי מהמאבק על הכרטיס המיוחל.

קצת יותר משבוע לפני המשחק הגורלי והחשוב, פרסם היום (רביעי) אנדי הרצוג, מאמנה האוסטרי של נבחרת ישראל בכדורגל את סגל השחקנים שיעמוד לרשותו במשחק מול הנבחרת בה כיכב ואף כבש במדיה מול ישראל בעבר, וכן מי שיעמדו לרשותו במשחק שיתקיים חמישה ימים אחר כך מול לטביה באצטדיון טוטו-טרנר שבבאר שבע.

מי שנגרעו מסגל השחקנים מהפעם הקודמת אלו איתן טיבי וגדי קינדה, כשאליהם הצטרפו גם בירם כיאל ותומר חמד הפצועים. כיאל שטעות שלו היא שגרמה לשער הניצחון הדרמטי של סלובניה במשחקה האחרון של הנבחרת, עשוי היה גם ללא קשר לפציעה להיגרע מסגל הנבחרת, בשל אותה טעות קריטית וטיפשית מצידו.

במקום הארבעה הללו זומנו לסגל הנבחרת דור מיכה שסוחב פציעה קטנה וכן דולב חזיזה וסאן מנחם ממכבי חיפה שקיבלו זימוני בכורה לסגל הנבחרת הבוגרת.

גם מנור סולומון הצעיר שכיכב במדי הנבחרת במשחק האחרון מול צפון מקדוניה ואמש הפך לישראלי השני שכובש שער ניצחון במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, כשניצח עם קבוצתו שחטאר דונייצק הרוסית את אינטר האיטלקית באצטדיון סן סירו המפואר עם שער בדקה ה-95, זומן לסגל הנבחרת.

מכיוון שבימים שלישי ורביעי חל יום כיפור, תערוך הנבחרת אימון בוקר בבירת אוסטריה ביום שלישי ואימון נוסף ביום רביעי בלילה בצאת יום הכיפורים ממש.

אם הנבחרת רוצה להישאר קרובה לסלובניה שבמקום השני תצטרך זו לנצח את שני המשחקים הקרובים שלה, אחרת הסיכוי להעפיל לטורניר גדול סוף סוף אחרי למעלה מ-40 שנים שוב תרד לטימיון.

הסגל המלא:

שוערים: אריאל הרוש, אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי.

הגנה: אלי דסה, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, עומרי בן הרוש, אוראל דגני, רז שלמה, טאלב טואטחה, סאן מנחם.

קישור: דן גלזר, יונתן כהן, ביברס נאתכו, דור פרץ, ניר ביטון, דור מיכה, אלמוג כהן, דולב חזיזה.

התקפה: מנור סולומון, מונס דאבור, ערן זהבי, דיא סבע, שון וייסמן.