מאוורר תקרה. אילוסטרציה
מאוורר תקרה. אילוסטרציהצילום: SWINGFANS

בימי הקיץ אנחנו נאלצים להתמודד עם עלייה במעלות ובאחוזי הלחות, מה שיוצר תחושה מאוד לא נעימה של חום, זיעה ומחנק.

תקופה זו אומנם מתמקדת בחודשי יוני-אוגוסט, אך במקרים רבים התחושה הזאת מלווה אותנו עוד קודם לכן וגם אחרי שהקיץ נגמר באופן רשמי.

במהלך השבוע, אין לנו שום בעיה להתמודד עם זה, אנחנו יכולים להדליק מאוורר וליהנות מאפשרות לצנן את האוויר בעזרת משב רוח נעים, בריזה קלילה, שמשנה את התחושה כמעט באופן מיידי.

השאלה היא, כיצד אנחנו יכולים לנהוג מרגע כניסת השבת ועד יציאתה. לשם כך, אנחנו צריכים להתקין מתקן שיכול לעבוד בשבת מבלי שאנחנו נצטרך להפעיל אותו, בצורה סדירה ונוחה, לפרקים, כפי שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יידרש לעבוד כל הזמן, גם בשעות שאנחנו לא בבית או בשעות שאנחנו לא רוצים שהוא יפעל, מסיבה כזו או אחרת.

האופציה שעומדת לרשותנו היא מאוורר תקרה המותאם לעבוד עם שעון שבת. בגלל הדרישה הרבה למאווררי תקרה, הרי שאנחנו יכולים למצוא היום מאווררי תקרה ברמה גבוהה, אשר ניתן להתקין אותם בכל חדר, בין אם זה חדרי שינה, סלון, מטבח, וכן בשטחים פתוחים כמו למשל גינה, חצר או מרפסת, והם מחוברים לשעון שבת, אשר ניתן לקבוע בו את שעות כניסת ויציאת השבת וכן שעות של כניסה ויציאה של חגים ומועדים.

בצורה כזו, המאוורר יפעל אך ורק באופן מבוקר על פי השעות שאנחנו נקבע. כך אנחנו גם נהנה משימוש חסכוני במאוורר מאחר ונוכל להימנע משימוש במאוורר כשאין אנשים בחדר.

חשוב לציין, רוב המאווררים אינם מותאמים לפעול עם שעון שבת, על כן חשוב לוודא איזה דגם כן מותאם ולקנות אותו.

מדוע משתלם להתקין מאוורר תקרה המותאם להפעלה עם שעון שבת

מעבר לעובדה שמדובר במאוורר אשר פועל בצורה מבוקרת ומפוקחת בשבת, מבלי שאנחנו צריכים להדליק אותו, הרי שישנה עוד שורה של יתרונות למאוורר כזה, בוודאי בימי הקיץ החמים והלחים.

ראשית, מאוורר תקרה מספק לנו אפשרות ליהנות מאוויר נעים, נקי, ולא פחות חשוב, במיוחד אם אנחנו מפעילים אותו ביום שישי או בשבת, הוא לא מקרר יותר מדי את החדר, הוא לא גורם אי נוחות שנצטרך להתמודד איתה עד צאת השבת.

וגם, מאוורר תקרה עם שעון שבת מאפשר לנו ליהנות מהמאוורר כשאנחנו צריכים אותו ולכבות אותו כשאנחנו לא צריכים אותו. הוא מוצר חסכוני, שמאפשר לנו להימנע מבזבוז חשמל שלא לצורך.

בנוסף לכך, מאוורר תקרה מוסיף הרבה לעיצוב של המקום. אפשר למצוא מאווררים בשלל צבעים ובשלל דוגמאות.

כמו כן, מאוורר תקרה המתאים להפעלה על ידי שעון שבת יכול להשתלב גם עם בית חכם. לבסוף, כפי שציינו, אנחנו יכולים להתקין אותו גם בתוך הבית וגם מחוצה לו, בגינה, בחצר או במרפסת פתוחה. כך שאם נרצה במהלך השבת לשבת עם המשפחה בחוץ, הרי שנוכל ליהנות גם שם ממאוורר תקרה שיודלק על ידי שעון השבת.