ניר ברקת: אדוני ראש הממשלה, אני מתייצב מאחוריך

אלפי בני אדם השתתפו הערב (ראשון) באירוע השקת ספרו של חבר הכנסת ניר ברקת - ''רץ למרחקים ארוכים''.

האירוע התקיים באולם אווניו באיירפורט סיטי, במעמד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שרים, חברי כנסת ופעילי הליכוד. במהלך הערב גם הופיעה הזמרת שרית חדד.

ח״כ ברקת הביע בנאומו תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "הליכוד תמיד היה בית שמכבד את המנהיגות שלו ומעצים אותה. הנאמנות והלכידות היא סוד ההצלחה שלנו, בניגוד לשאר המפלגות שעורפות את ראשי מנהיגיהן. בכל תחנות חיי למדתי שדווקא ברגעים של קושי ומשבר אנשים נבחנים.

''אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, אני מתייצב מאחוריך ותומך בך, כראש הממשלה ויושב ראש תנועת הליכוד, ובמאמצים החשובים שלך להקמת ממשלת אחדות רחבה. אני מאחל לעם ישראל שתמשיך להוביל את המדינה מול כל האתגרים העומדים לפתחנו".

ברקת סיפר בנאומו: "הצטרפתי להנהגה הלאומית במטרה להביא את ניסיון חיי, ואת המודל שהצליח בירושלים למדינת ישראל כולה. הצטרפתי לליכוד, כי אני מאמין בדרך הליכוד, הדרך שנאמנה לזכותינו ההיסטורית על כל חלקי ארץ ישראל ודרך שמחויבת לחיזוק הריבונות וההתיישבות.

''הליכוד עבורי הוא גם משפחה אוהבת, כשהצטרפתי, לא ביקשתי שיריונים, ולא עשו לי הנחות. התמודדתי כמו כולם. אף פעם לא קיבלתי את ההצלחה על מגש של כסף. לא בצבא, לא בהיי טק, לא בירושלים וגם לא ברמה הלאומית. חרשתי את הארץ האהובה שלנו מקרית שמונה ועד אילת, והצלחתי, בזכותכם כולם ובעזרת השם, להיבחר למקום ראוי בהנהגת התנועה, וזו הזדמנות נוספת להודות לכם על תמיכתכם המרגשת ויוצאת הדופן''.

על מפלגת הליכוד אמר ברקת כי "הליכוד תמיד היה בית שמכבד את המנהיגות שלו ומעצים אותה. הנאמנות והלכידות היא סוד ההצלחה שלנו, בניגוד לשאר המפלגות שעורפות את ראשי מנהיגיהן. בכל תחנות חיי למדתי שדווקא ברגעים של קושי ומשבר אנשים נבחנים".

בדבריו ברקת קרא לחבריי הכנסת: "לכל המפלגות שמאמינות בעתידנו המשותף, כאן בארץ ישראל ובעם ישראל. אחדות אמיתית היא צו השעה, תתמקדו במכנה המשותף, ולא במה שמפריד ביננו. בלי חרמות ובלי פסילות. כראש העיר ירושלים הצלחתי לגבש קואליציה מקיר לקיר, של חילונים וחרדים, מימין ומשמאל, ואין לי ספק שניתן לעשות זאת גם בעת הזו במדינה כולה".