אבדיה מטביע את ראשל"צ הערב
אבדיה מטביע את ראשל"צ הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

עם סגל חסר ואחרי שני הפסדים צורמים - בפתיחת העונה האירופית ועל התואר הראשון של העונה ליריבה המרה מירושלים, מכבי ת"א כאן ובגדול.

הערב (ראשון) פתחה האלופה מת"א את עונת 2019/20 של ליגת העל בכדורסל ברגל ימין כשהביסה את מכבי ראשון לציון בתוצאה 66:81.

המשחק, שהיווה את שחזור גמר ליגת העל מאשתקד, היה למעשה כמעט העתק של אותו המשחק מלפני ארבעה חודשים. הכתומים מעיר היין נתנו עוד פייט במחצית הראשונה שהסתיימה עם יתרון בן נקודה אחת בלבד לתל אביבים בתוצאה 40:41, כאשר המחצית השניה עשתה את כל ההבדל.

רבע שלישי אדיר של האלופה מת"א בו עצרה את סגניתה על 9 נקודות בלבד הספיק לה בכדי לברוח ליתרון גדול ממנו לא הצליחו הכתומים לחזור.

עם 4 זרים בלבד בסגל, מאחר שטאריק בלאק איחר למשחק ונגרע מהסגל דקות לפני שריקת הפתיחה, קיבלו השחקנים הישראלים דקות משחק רבות ואלה ניצלו אותן היטב.

עומרי כספי שוב היה מצויין במדי מכבי, כמו גם יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו ומעל כולם - דני אבדיה שסיים את המשחק עם שיא קריירה ומספר מהלכים יפים במיוחד. זה נגמר עם 66:81 לזכות האלופה מת"א שמתחילה את העונה בדיוק כמו שסיימה אותה - עם ניצחון על מכבי ראשון לציון.

הכתומים מעיר היין רושמים הפסד בית שלישי ברציפות, וכל זאת כשביום רביעי מחכה לה וירטוס בולוניה החזקה במשחק שיתקיים במסגרת היורוקאפ. כדור השלג הכתום לא ייעצר בקרוב.

הרבו לקלוע למכבי: אבדיה 15, כספי 13, כהן 11, ווילבקין, דיברתולומיאו וזוסמן 10 כ"א, וולטרס 7, בראיינט 5.

לראשל"צ: מונרו 13, בלייזר 12, סווינג 11, וויליאמס וסאדלר 10 כ"א, אריאל 5, טישמן 3, דוברת 2.