גודס ושחקניו הערב. תבוסה נוספת באירופה
גודס ושחקניו הערב. תבוסה נוספת באירופהצילום: דף הפייסבוק הרשמי של מכבי ראשל"צ

רק כמעט. את העונה שעברה סיימה מכבי ראשון לציון בקול תרועה רמה כשזו הופיעה בגמר גביע המדינה בכדורסל ובגמר ליגת העל, וקיוותה כי גם את העונה הנוכחית תפתח עם רצף ניצחונות שייתן לה פתיחה טובה. לצערה, זו נפתחה דווקא בצורה רעה עבורה כשאחרי משחק נוסף במפעל האירופי היא עם 3 הפסדים רצופים מפתיחת העונה, בכל המפעלים.

היה זה הערב (רביעי) כשזו קיימה את משחקה השני בהיסטוריה במפעל היורוקאפ האירופי, מפעל הכדורסל השני בחשיבותו באירופה, בו הובסה ראשל"צ בפעם השניה, הפעם לווירטוס בולוניה בתוצאה 77:96.

למעשה, הניצחון של בולוניה הנחשבת לפייבוריטית ברורה לזכיה במפעל האירופי, היה עניין צפוי לאור שחקני הרכש המרשימים שזו הנחיתה כשמעל כולם נמצא מילוש תיאודוסיץ'. השאלה הייתה רק ההפרש.

ובכל זאת, את שחקני ראשון לא עניין שחקן כזה ואחר, כשאלה במשך שני רבעים וחצי הצליחו להחזיק מעמד מול הקבוצה האיטלקית ואף עלו ליתרון במהלך הרבע השלישי.

או אז הוכיח תיאודוסיץ' מדוע הוא נחשב לאחד משחקני הכדורסל הטובים באירופה כשסחף את קבוצתו ליתרון גדול ממנו הכתומים מעיר היין לא הצליחו לחזור. עם 16 שלשות של המארחים האיטלקים, לראשון לציון לא הייתה תשובה.

ראשל"צ תחפש את ניצחון הבכורה במפעל מול היריבות ממונאקו ואנדורה, כשגם בישראל תצטרך זו להמציא את עצמה מחדש במטרה לעצור את רצף 3 ההפסדים. האם זה יקרה בקרוב או שכדור השלג שהחל ייפסק רק לאחר חילופי מאמנים, כמיטב המסורת של הקבוצה הכתומה?

הרבו לקלוע לבולוניה: גיינס 21, מרקוביץ' 15, ריצ'י ותאודוסיץ' 11 כ"א, פאיולה 10, באלדי רוסי 9, גאמבל 7, קורנו והאנטר 6 כ"א.

לראשל"צ: המילטון 18, סווינג 17, מונרו 14, אריאל 12, וויליאמס 5, סאדלר 3, בלייזר, צ'וברביץ', טישמן ודוברת 2 כ"א.