אמנון אברמוביץ'
אמנון אברמוביץ'Photo by Tomer Neuberg/Flash90

בליכוד זועמים הערב (רביעי) על פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ' והמגיש עודד בן עמי שבתום שיחה ביניהם על הקמת הממשלה הבאה דיברו השניים על תום עידן נתניהו וסיימו את השיחה במלים, "בעגלא ובזמן קריב ואמרו אמן".

"אמנון אברמוביץ׳ ועודד בן עמי אפילו לא מנסים להסתיר את שנאתם לראש הממשלה נתניהו - ואומרים עליו היום קדיש בשידור חי. תארו לכם מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר קדיש על אחד ממנהיגי השמאל. אפילו בושה כבר אין להם", אמרו בליכוד בתגובה.

שר התקשורת, ח"כ דודי אמסלם, כתב בדף הפייסבוק שלו: "נדהמתי והזדעזתי לשמוע את דובר צה"ל לשעבר ואת ה"פרשן" הפוליטי של החדשות, מספידים את רה"מ נתניהו ואף קוברים אותו בשמחה רבה.
עם כל הכבוד לכישורי הארמית של השניים - מדובר בהתבטאות חמורה, מבישה ונלוזה, שאין לה מקום במהדורת חדשות במדינה דמוקרטית. קברניטי קשת - עצרו את הפארסה הזו, ומיד".

מגיש הטלוויזיה, עודד בן עמי, הגיב לביקורת שהוטחה בו. "בעקבות התגובות לדברי בתכניתי הערב, אני מבהיר שסיכמתי את דבריו של אמנון אברמוביץ', שאמר שיתכן שיש מי שמעוניינים שהעידן שאחרי נתניהו יבוא במהרה, במילים 'בעגלא ובזמן קריב' שהן תרגום דבריו של אמנון בארמית".

"כל פרשנות אחרת לאמירה הזאת אינה במקומה, ולא ראוי ליחס לי כל כוונות נסתרות. אני מאחל לראש הממשלה בריאות טובה ואריכות ימים", כתב בן עמי בטוויטר.