ביטוח. אילוסטרציה
ביטוח. אילוסטרציהצילום: AIG

עד לעת אחרונה, הזמנת ביטוח דירה הייתה משימה מסורבלת, יקרה ומתישה, הכרוכה בהשקעת זמן יקר בשיחות טלפון, התרוצצות בין חברות ביטוח והשוואת הצעות שונות.

אולם, בעולם הדיגיטלי של זמננו, אין צורך להתאמץ, לעשות טלפונים או לצאת מפתח הבית כדי להזמין ביטוח דירה.

ניתן פשוט לפנות לחברת ביטוח כמו חברת הכשרה ולהזמין בקלות ובמהירות, באמצעות אתר האינטרנט או טלפון הסלולרי ביטוח דירה מקיף במחיר אטרקטיבי. ביטוח כזה יהיה מותאם לצרכים האישיים של כל לקוח, ובתנאי תשלום נוחים, עם חסכון של זמן ועלויות.

חשיבות רכישת ביטוח דירה

עבור כל אדם דירת מגורים מהווה נכס משמעותי ויקר מבחינה כלכלית וסנטימנטלית. לכן, חשוב לנקוט בכל הפעולות האפשריות כדי להגן בצורה מיטבית על המבנה, התכולה והשוהים בו, מפני מגוון סיכונים ונזקים שוטפים ופתאומיים, כגון שריפות, התלקחות, שיטפונות, פריצות, רעידות אדמה ועוד.

כדי לתקנם יש להוציא סכומי כסף ניכרים. מלבד ההוצאה בגין תיקון הנזקים בדירה, לעתים ההשלכות הישירות הן שאי אפשר להמשיך ולהתגורר בנכס ויש לשכור דירה אחרת לתקופת מה.

לאור זאת, הזמנת פוליסת ביטוח דירה הוא הפתרון המומלץ והיעיל ביותר, המאפשר לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר עם מכלול הסיכונים האפשריים העלולים לקרות בדירה. כך, אתם קונים לעצמכם תחושת ביטחון ושקט מקסימלי. שכן, בקרות האירועים הנזיקיים המוגדרים בפוליסה, חברת הביטוח תפצה אתכם ולא תצטרכו לשלם מכיסכם.

רכישת ביטוח דירה במהירות ובנוחות

הכשרה חברה לביטוח מאפשרת להזמין ביטוח דירה מקיף ומשתלם כלכלית, דרך סוכני הביטוח המקצועיים באתר החברה, בקלות ובמהירות, תוך חסכון משמעותי בזמן ובעלות כספית.

כך, תוכלו להזמין בכל רגע ומכל מקום בו אתם נמצאים, ביטוח דירה למבנה ו/או לתכולה, המעניק לכם שיפוי עבור נזקים שונים, ביניהם נזקי אש ועשן, נזקי מים וצנרת, נזקי התפוצצות, נזקי טבע, שיטפונות או הצפות, גניבה או שוד, נפילת כלי טיס, שבר תאונתי וכדומה.

בצורה זו, אתם מקבלים שירות אישי וייעוץ איכותי של סוכני הביטוח באתר, המתאימים לכם את פוליסת הביטוח בדיוק לפי הדרישות והצרכים הספציפיים שלכם. בנוסף, במידה שתצטרכו להפעיל את הביטוח, נציגי החברה יעניקו לכם שירות מהיר, מקצועי ואיכותי וילוו אתכם לכל אורך הדרך.

שירות GO מבית הכשרה חברה לביטוח

שירות GO החדש והמתקדם מבית הכשרה חברה לביטוח מאפשר להזמין ביטוח דירה ומבנה בתוך מספר דקות, בכל שעות היממה, בצורה מקוונת, פשוטה, בטוחה ויעילה דרך המובייל.

כך ניתן לחסוך בזמן וליהנות ממחירים ותנאי תשלום מעולים ללא תחרות. כמו כן, ניתן לדווח אונליין על כל בעיה או תקלה, לעדכן פרטים ולקבל שירות מהיר ואיכותי מבלי לטרוח או לבזבז זמן.

יתרונות עיקריים בהזמנת ביטוח דירה דרך המובייל

הזמנת ביטוח דירה דרך המובייל מקנה מחירים זולים משמעותית עם צמצום עלויות מול חברת הביטוח המאפשרת לה להציע לציבור הרחב מחירי פוליסות אטרקטיביים, בתנאים נוחים, לפי הצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח.

תהליך יעיל וחסכוני בזמן: הזמנה ורכישת ביטוח הדירה דרך המובייל יכולה להיעשות בכל שעות היממה, מכל מקום ומתי שנוח לכם.

נוחות ופשטות מקסימלית: הממשק הדיגיטלי תוכנן בצורה קלה באתר go עם נוחות משתמש אופטימלית. רק צריך להיכנס לאתר ולפעול לפי ההוראות ושלבי התהליך. בכל עת ניתן לפנות לקבלת מענה טלפוני ממוקד השירות של החברה.

שקיפות מלאה, ירידה לפרטים ושמירה על סודיות: הזמנת ביטוח דירה דרך המובייל מהווה דרך בטוחה ונוחה, שמאפשרת לכם לעבור בעיון על כל תנאי הפוליסה המלאה, בזמנכם הפנוי וברוגע. תוכלו גם להתייעץ עם אנשים אחרים ולקבל החלטה מושכלת מתי שמתאים לכם.

למידע נוסף על ביטוח דירה או ביטוח רכב, כנסו לאתר go ביטוח - לחצו כאן