המשאלה שהתגשמה לציון בת הארבעדוברות מד"א

לפני כחצי שנה, כשציון עמית מלוד הייתה רק בת שלוש וחצי, היא חלתה בסרטן הדם. מאז, היא נמצאת בטיפולים רפואיים.

בשבועות האחרונים מצבה השתפר, היא בתהליכי החלמה, ולפני חודש שבה לגן הילדים.

במהלך הטיפולים הרפואיים האינטנסיביים שעברה בגיל כה צעיר, היה זה כוכב הילדים יובל המבולבל מי שהצליח להעלות חיוך על פניה, כשצפתה בו במסך הטלוויזיה או המחשב בבית החולים.

"היא הייתה יכולה להיות חלשה וכאובה, ורק כשהיא הייתה רואה את יובל המבולבל, היא הייתה מחייכת וממש נקרעת מצחוק", סיפרה שירה, אימה של ציון.

כששירה שמעה על אמבולנס המשאלות של מד"א, חשבה מיד שזו יכולה להיות הדרך להגשים את משאלתה של ביתה, שרצתה כל כך להיפגש עם כוכב הילדים האהוב עליה.

במהלך חול המועד אסף אמבולנס המשאלות של מד"א את ציון, יחד עם אימה, מביתה שבלוד, ונסע אל ביתו של יובל שם טוב, המכונה יובל המבולבל. נרגשת ושמחה הגיעה ציון לפגוש את יובל, והוא קיבל אותה בחיבוקים, מוזיקה והמון אהבה. ציון התקשתה להפסיק לצחוק, והייתה מאושרת לפגוש את כוכב הילדים האהוב עליה, ולזכות בהופעה פרטית של ממש.

"היה לי מאוד כיף להיפגש עם כוכב הילדים האהוב עליי", סיפרה ציון, "אני שמחה שאמבולנס המשאלות לקח אותי והגשים לי את המשאלה. המשאלה הבאה שלי היא להיות נסיכה, ואני מקווה להגשים גם אותה".

גיא, אביה של ציון, סיפר: "היה מאוד מרגש ומשמח לראות את ציון נפגשת עם מושא אהבתה, שעזר לה לעבור את התקופה הקשה שהיא חוותה. היא הייתה נוצצת ונרגשת ומלאת שמחת חיים. אני מודה לאמבולנס המשאלות של מד"א ומאחל שימשיכו להגשים משאלות לעוד ילדים, ולשמח אותם כל כך".

"לפגוש את ציון מזכיר לי את השליחות האמתית שלי, ולמה אני עושה את מה שאני עושה", אמר יובל שם טוב (יובל המבולבל), "הסיפוק הכי גדול בסופו של דבר זה לראות שהשירים והתכנים שאני יוצר עושים משהו טוב. כיף גדול לראות את זה מול העיניים".

יונת דסקל דגן, אחראית אמבולנס המשאלות במד"א, סיפרה: "כששאלנו את ציון איזו משאלה היא רוצה להגשים, היא לא היססה. היה לה ברור שהיא רוצה לפגוש פנים מול פנים את כוכב הילדים שהסב לה הרבה רגעי שמחה וצחוק במהלך התקופה הלא פשוטה שהיא עברה. יובל נענה מיד לבקשתנו ומילא בשמחה רבה את משאלתה של ציון המקסימה, והחיוך שלא ירד לה מהשפתיים ללא ספק שווה לכולנו את הכל. אנחנו אסירי תודה על כך שיש לנו את היכולת הלגמרי לא מובנת מאליה לשמח ילדה בתקופה כל כך לא פשוטה".

"אמבולנס המשאלות" הוא מיזם התנדבותי של מגן דוד אדום, ששם לו למטרה למלא בקשות של מבוגרים וילדים המתמודדים עם מחלות קשות. הציפיה וההכנה לאירוע הן הזדמנות לצקת משמעות חדשה ותחושת התרגשות ושמחה. הגשמתה של כל משאלה מתוכננת בקפידה, בתיאום עם הרופא האחראי לחולה ובהתאמה מרבית לצרכיו, וכמובן - בליווי צוות רפואי שעבר הכשרה מתאימה. השירות ניתן ללא תשלום, ועם יחס חם, אוהד ומחבק.