אופטימיות זהירה. דרעי
אופטימיות זהירה. דרעיצילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90

ש"ס מקדמת את הקמתה מחדש של הלשכה לפניות הציבור של התנועה במתכונת מתקדמת.

מדובר במנגנון ממוחשב ומשוכלל הקיים בש"ס אשר הוכח בהצלחה במערכות הבחירות האחרונות, בו מצויים כלל נציגי ש"ס בממשלה, בכנסת וברשויות המקומיות.

מדובר בכוח עזר אדיר לציבור בשורה רחבה של נושאים ובעיות, כמו בריאות, ביטוח לאומי, ארנונה, שלטונות הצבא ועוד ועוד, כאשר בקצה השני של הטלפון ניצבים מאות נציגים יעילים ומנוסים החדורים רצון ואפשרות לסייע.

מוקד הפניות החדש של ש"ס יידע לנתב כל פניה שהתקבלה אל הנציג המתאים לה לפי נושא הפניה, ואף נהל מעקב צמוד אחר כל פניה ואופן טיפולה.

בישיבה שקיים היום (רביעי) יו"ר ש"ס הרב דרעי עם מנכ"ל ש"ס הרב חיים ביטון הוחלט על הקמת הלשכה לפניות הציבור באופן מיידי. על ניהול הלשכה הופקד הרב יעקב דרעי אשר צבר ניסיון רב בנושא פניות הציבור, ויחד עם צוות מיוחד יתפעל את המערך הגדול כדי למקסם את השירות והסיוע לכל פונה.

יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי אמר כי "עם החזרה לשגרה לאחר החגים כאשר הציבור חוזר לעבודתו לענייניו, אני שמח להשיק מחדש את הלשכה לפניות הציבור של ש"ס במהדורה מתקדמת, מתוך מטרה לייעל את השירות ולוודא שכל פניה תגיע לייעודה ולא תיפול בין הכיסאות. ש"ס חרתה על דגלה את נושא העזרה הפרטנית וטיפול במצוקות היומיום של הציבור, ואני מתכוון לפקח מקרוב אחר תפקוד הלשכה וטיפול נציגנו בפניות הרבות. אני קורא לציבור לפנות אל מספרי המוקד בכל נושא ועניין ואנחנו נשתדל לעשות את המיטב בכדי לסייע".

הרב יעקב דרעי הוסיף, "אני מודה על האימון והזכות שנפלה בחלקי לעמוד בראש הלשכה לפניות הציבור שהיא בעיניי לב ליבה של השליחות למען הכלל. כפי שיו"ר התנועה התווה לנו, מטרתנו להיות כתובת נאמנה ואוזן קשבת לכל אדם המבקש עזרה וסיוע מול המערכות הביורוקרטיות ולחבר אותו אל האיש הנכון האמון על התחום".