ניר אורבך
ניר אורבךצילום: קובי ריכטר/TPS

מנכ"ל מפלגת הבית היהודי, ניר אורבך, שוקל להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

לערוץ 7 נודע כי אורבך מהרהר באפשרות להתברג ברשימת ''הבית היהודי'' שתגובש לקראת הכנסת הבאה, ועדיין לא קיבל החלטה סופית.

אורבך, שבשבוע שעבר הוארכה כהונתו כמנכ''ל המפלגה, פועל במרץ לחיבור עם מפלגת האיחוד הלאומי. בימים הקרובים ייערכו מספר פגישות בין נציגי המפלגות בתקווה להסכים על איחוד מלא ויצירת מפלגה אחת שתייצג את הציונות הדתית בכנסת.

''אני חושב שחייבים ללכת לאיחוד כולל ומקביל בציונות הדתית כדי לתת הרגשה של בית לכל הגוונים והזרמים, השמרנים והליברליים", אמר אורבך לערוץ 7.

הרב פרץ עם מזכירות הבית היהודי והנציגים המוניציפאליים
הרב פרץ עם מזכירות הבית היהודי והנציגים המוניציפאלייםצילום: דוברות

בשבוע שעבר התכנסו מזכירות הבית היהודי והפורום המוניציפלי של המפלגה לישיבה משותפת יחד עם יו"ר הבית היהודי ושר החינוך הרב רפי פרץ.

בישיבה עם הנציגים והנציגות של המפלגה ברחבי הארץ הועלו מסקנותיהם ממערכת הבחירות האחרונה וכן הוצגו פעולות שאותם סבורים הנציגים שיש לבצע במפלגה.

לאחר ישיבות אלו קיבל הרב פרץ מספר החלטות בנוגע למוסדות מפלגת הבית היהודי. השר פרץ הודיע כי עידית סילמן, מספר 3 ברשימה לכנסת, תשמש כיו"ר נשיאות המפלגה, תפקיד שמשמעותו החלטות על כינוס מרכז וקביעת סדר יום מפלגתי.

כמו כן נכנסה ד"ר יעל אריאלי, מנכ"לית פורום המדרשות לבנות, כחברה במזכירות המפלגה במקומו של נעם וייס במינוי יו"ר, וחבר נוסף במזכירות יתמנה בהמשך.

נוסף לאלו הודיע יו"ר הבית היהודי על הוספת 44 חברי מרכז חדשים במינויי יו"ר ואישר במזכירות המפלגה את חברי הועדה המכינה שיבחרו את חברי וחברות המועצה הציבורית.