שבת חתן
שבת חתןצילום: pixabay

אנחנו יכולים לראות את זה בגיוון הנרחב של המסעדות ובתי הקפה בארץ, אנחנו יכולים לראות את זה בסופרמרקטים ובחנויות המזון השונות, וכמובן אנחנו יכולים לראות את זה דרך תוכניות הבישול בטלוויזיה.

בכל אחד מהמקומות שציינו ובמקומות רבים אחרים, בא לידי ביטוי השינוי המהותי שחל בתחום הקולינאריה הישראלית. הרבה יותר סגנונות, הרבה יותר טעמים, הרבה יותר צבעים וריחות, אין ספק שהמטבח שלנו הרבה יותר עשיר ממה שהיה אי פעם.

אחת הדוגמאות הטובות לכך באה לידי בעולם האירועים. אם בעבר היינו רגילים למצוא חברות קייטרינג שמציעות לנו תפריט בסיסי, תפריט שחוזר על עצמו בכל מקום עם שינויים קטנים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של תפריטים ומטבחים. בין אם זה על פי מדינות, על פי עדות, סגנונות ועוד.

לכן, כשאנחנו עורכים אירוע כמו שבת חתן, אירוע שהוא לא גדול כמו חתונה או אירוע אחר, אנחנו יכולים להציע לאורחים שלנו תפריט עשיר ומגוון, תפריט שמכיל לא מעט מנות מיוחדות, מנות מקוריות ושונות, תפריט עם ריחות וצבעים מיוחדים, תפריט שיתאים לאורחים שלנו וישביע אותם.

לפני שאנחנו נציג רעיונות לתפריט עבור שבת חתן, עלינו לזכור שתי נקודות בסיס לגבי אירוע זה:

ראשית, להבדיל מחתונה או אירוע אחר, כאן מדובר על אירוע שנערך ביום שבת. מאחר וכך הדבר, הרי שחברת הקייטרינג לא יכולה לספק לנו מנות שהיא אמורה לבשל במקום, אלא הן צריכות להגיע אלינו מוכנות יום קודם, ועלינו לקחת את זה בחשבון.

שנית, אירוע שבת חתן, נערך בבוקר, כאשר הארוחה אחרי, אמורה להיות ארוחת בוקר, בראנץ' או צהריים, זה תלוי בתכנון לוח הזמנים של האירוע. על כן, אנחנו גם צריכים להיערך בהתאם, מבחינה זו.

מה אנחנו יכולים להציע לאורחים שלנו בשבת חתן

עצם זה שהאירוע נערך ביום שבת ובבוקר, לא אמור למנוע מאיתנו להציע לאורחים שלנו תפריט עשיר ומגוון עם מנות שונות וייחודיות. אנחנו אומנם צריכים להיות יצירתיים אולי, אך זה לא יפגע כמובן באיכות התפריט ובאיכות האירוע בכלל.

למשל, אנחנו יכולים לחפש מנות מסורתיות שמתאימות לעדה שלנו ונהוג להגיש אותן בבוקר. בהנחה כמובן, שמדובר על מנות שאין צורך להכין במקום ואפשר להגיש אותן קרות או אחרי שהן התחממו כל הלילה.

אנחנו יכולים להגיש לאורחים שלנו סלטים, כריכים, פשטידות וקישים, אנחנו יכולים גם להגיש להם בשרים מסוגים שונים, כאלה שאין שום בעיה להגיש אותם קרים. מאחר ומדובר באירוע של שבת בבוקר, אז הרעיון של ארוחת בוקר או ארוחת בראנץ', יכול להיות פתרון הולם. כך אנחנו גם לא מכבידים על האורחים שלנו וגם מספקים לנו ארוחה טעימה ומשביעה.

מעבר לכך, אנחנו יכולים גם להציע מנות שמתאימות לארוחת צהריים יותר, אך עם טוויסטים שונים, למשל, פסטות קרות, אורז או מנות אחרות עם ירקות, פלאפלים, דגים ועוד שורה ארוכה של מנות טעימות, כאלה שניתן להגיש גם קר וגם בטמפרטורה של החדר. מנות שאין צורך להכין בו במקום והן עדיין יהיו טעימות מאוד.

קייטרינג הלל לשירותכם

אם אתם מחפשים חברה מובילה בתחום של שירותי קייטרינג לאירועישבתחתן, אתם מוזמנים לפנות עוד היום לחברת קייטרינג הלל. החברה מציעה לכם צוות מקצועי ומנוסה, תפריט עשיר ומגוון, והכל באופן שיתאים לצרכים ולאירוע שאתם מתכוונים לערוך, על פי כמות האורחים, המועד ושאר הפרמטרים שיש לקחת בחשבון.