בטיחות
בטיחותצילום: יח"צ

לא תמיד מנהלי החברה מודעים לסיכונים אלו. המודעות לסיכונים עולה בדרך כלל לאחר שהתאונה כבר קרתה. סביר להניח שממצאי החקירה יעלו שניתן היה למנוע את התאונה אילו היו ננקטות פעולות מקדימות.

הגישה הפרו אקטיבית לבטיחות מנסה לחזות את הסיכונים ולמנוע את התאונה שלא קרתה.

חשיבות קבלת ייעוץ בטיחות:

עמידה בדרישות כל דין - דרישות החוק בנושא בטיחות מפוזרות בין הרבה מאוד חוקים, תקנות, תקנים, דרישות יצרן וכודמה.
ממונה בטיחות מקצועי מכיר את הדרישות וידע להביא אותן בצורה הנכונה לכל הגורמים הרלוונטים במפעל ולוודא שהם מיושמים בפועל. הקטנת/מניעת הסיכונים - ממונה בטיחות בכל ידע וניסיון ידע לזהות את מכלול הסיכונים הקיימים במפעל ולתת להם את המענה הנדרש על מנת למנוע היפגעותם של עובדים.

מי יכול להיות יועץ בטיחות

בהתאם לתקנות ארגון הפיקוח על העבודה (ממונים על הבטיחות), התשנ״ו - 1996

ממונה בטיחות במפעל יכול להיות מי שעבר קורס ממונה בטיחות והוסמך על ידי משרד משרד העבודה, מונה על ידי המעביד ומפקח עבודה ראשי אישר את מינויו.

מעבר להסמכתו הרישמית של ממונה הבטיחות חשוב לוודא שלממונה יש את הידע, הניסיון והיכולת להתמודד עם האתגרים הבטיחותיים הקיימים במפעל.
התחרות הקשה הקיימת היום בעולם העיסקי, גורמת לעיתים לבעלי תפקידים שונים במפעל לשכוח את מחויבותם החוקית ומוסרית לדאוג לבטיחותם של העובדים.

ממונה בטיחות מקצועי ידע לשלב בין צרכי המפעל מחד ושמירה על חוקי הבטיחות מאידך.

בחברת צמח בטיחות מאמינים שייעוץ בטיחות מקצועי בשיתוף בעלי תפקידים רלוונטים יצור אקלים בטיחותי שישלב את הבטיחות כחלק מהעשיה. שילוב שיקטין את הסיכונים ואת הסיכוי לתאונה.

צמח בטיחות הינה חברה המתמחה במתן שירותי ייעוץ בטיחות למקומות עבודה ופרוייקטים בכל סדרי הגודל. ביכולתנו לספק לכם יועצים מנוסים / ממוני בטיחות המתמחים בכל נושא בטיחותי שהחוק דורש, והם כבר ידאגו לספק לכם את מיטב הפתרונות לשם עמידה בכל תנאי החוק ושמירה על בטיחות עובדיכם.

כחברה המתמחה במתן שירותי בטיחות נשמח לעזור לכם לשמור על בטיחות עובדיכם – שירות ממונה בטיחות, כתיבת סקרי סיכונים ונהלים, הדרכות, ביצוע תרגילי חרום וכדומה.

למידע נוסף וקבלת פרטים – https://t-safety.co.il