אוהדי באר שבע. האצטדיון הביתי חזר להפחיד
אוהדי באר שבע. האצטדיון הביתי חזר להפחידצילום: פלאש 90

זו שעולה וזו שתרד? ארבע שנים עברו מאז נפגשו הפועל באר שבע ומכבי נתניה במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל בכדורגל. אז, התוצאה עמדה על ניצחון באר שבעי בתוצאה 0:2 מצמד שערים של אליניב ברדה.

הערב (ראשון) נפגשו השתיים שוב במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל בכדורגל, התוצאה? זהה.

למעשה התוצאה הזו הייתה ידועה מראש זאת לאור מצבן של שתי הקבוצות שנפגשו הערב באצטדיון טוטו-טרנר שבבאר שבע, אצטדיונה הביתי של הקבוצה מבירת הנגב שמחזיקה במאזן מושלם בו מתחילת העונה, בדומה לעונות האליפות שלה. עם ארבעה ניצחונות בית רצופים, באר שבע חזרה להוות אלטרנטיבה למכבי ת"א בצמרת הטבלה והערב המאזן נמשך.

באר שבע שהינה הקבוצה היחידה בליגת העל שמנצחת עד כה את כל משחקיה הביתיים, עשתה זאת שוב כשגברה על מכבי נתניה המתרסקת בתוצאה 0:2.

כמו אמש באצטדיון טדי שבבירה כששלום אדרי מליגה א' כבש לזכות בית"ר ירושלים את שער הבכורה שלו העונה בליגת העל, גם הערב מי שכבש את שער היתרון של באר שבע שהיה גם שער הבכורה שלו בליגת העל היה שחקן אלמוני ולא מוכר - נאור סבג שהגיע מהליגה הלאומית.

סבג כבש בדקה ה-5 לזכות באר שבע ובדקה ה-55 הכפיל בן שהר את התוצאה בבעיטת עונשין מוצלחת מ-11 מטרים.

נתניה שלא הפסידה בשני הביקורים האחרונים שלה בטוטו-טרנר בעונה שעברה ואף ניצחה שם בפלייאוף העליון, ממשיכה את הרצף השלילי המטורף שלה עם הפסד חמישי ברציפות שמוריד אותה אל מתחת לקו האדום עם 6 נקודות בלבד מ-27 אפשריות ורחוקה מלהזכיר את הקבוצה המלהיבה של השנים האחרונות במה שמתחיל להזכיר ממשחק למשחק את עונת הירידה ב-2015/16 אז צברה שישה הפסדים רצופים - אחד יותר ממה שיש לה כרגע.

באר שבע? זו מחזירה את ההרתעה שאבדה בעונה שעברה לאצטדיונה הביתי ושומרת על פער 3 הנקודות מהאלופה והמוליכה מכבי ת"א. המבצר הביתי עוד יעזור לה במאבק הצמוד על תואר האליפות.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת ליגת העל בכדורגל, נפרדה סקציה נס ציונה בתיקו 2:2 שני ברציפות מיריבתה - הפעם הייתה זו מ.ס אשדוד.