Xiaomi
Xiaomiצילום: איסטוק

חברת נטספרק יוצאת עם בשורה משמחת לקהל הלקוחות של החברה המשתמשים במכשירי שיאומי (Xiaomi).

בחודשים האחרונים חברת נטספרק עובדת בשיתוף פעולה עם חברת שיאומי כדי לאפשר הגנה ברמה הגבוהה ביותר גם במכשירי שיאומי.

הלקוחות הוותיקים של נטספרק שהשתמשו במכשירי שיומי מכירים את העובדה שעד היום היה צורך לבצע פעולות מיוחדות בתהליך ההתקנה כדי שההגנה של נטספרק תעבוד. בחברת נטספרק מבשרים כי החל מהיום האפליקציה תעבוד בצורה מצויינת על מכשירי שיאומי ללא צורך בביצוע של פעולות מיוחדות.

דיברנו עם גלעד גרוסמן, מנהל השיווק והפיתוח העסקי של החברה, כדי לקבל פרטים נוספים: "מדובר בבשורה הגדולה ביותר ללקוחות שלנו מאז שהשקנו את אפליקציית ההגנה למחשב. מכשירי שיאומי מאוד נפוצים בישראל בכלל ובציבור הדתי בפרט ולכן היה לנו חשוב מאוד למצוא את הדרך לתת ללקוחות שלנו את אותה החוויה שהלקוחות מכירים ממכשירי סמסונג ו-LG".

גלעד מוסיף ומדגיש כי "עשינו עבודה משותפת עם חברת שיואמי שכתוצאה ממנה יצרנו את התהליך החדש שיתן נוחות שימוש והתקנה וכן הגנה טובה יותר שעומדת בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו במכשירים של סמסונג ו-LG. יש כאן בשורה גדולה שמצד אחד הלקוחות שלנו יקבלו הגנה ברמה הכי גבוהה בעולם כמו שהם רגילים במכשירי LG, סמסונג, ווינדוס ואפל, ויחד אם זאת עכשיו יתאפשר להיכנס לשירותים המיוחדים של שיאומי שעד היום לא היה ניתן להיכנס אליהם כגון אבטחה, הגדרות הסוללה, הרשאות ועוד".

התוסף החדש עובד על מכשירי שיאומי החדשים (עם גרסת MIUI 10.3.2 ומעלה).

לפרטים נוספים לחצו כאן