מיטות ילדים
מיטות ילדיםצילום: האוס אין

בעוד הורים מסוימים מקדישים זמן רב, כמו גם לא מעט כסף ומאמץ, בעיצוב חדרי הילדים בבית, הורים רבים אינם מודעים כלל למגוון האפשרויות השונות הקיימות בתחום זה, ולהשפעה של בחירת הסגנון והפריטים השונים על ההרגשה המתקבלת בחדר, ועל הפוטנציאל שלה להשפיע לטובה על הילדים. להלן כמה טיפים מרכזיים בנוגע לעיצוב חדרי ילדים בכלל ולבחירת מיטות ילדים בפרט, טיפים אשר כל הורה לילדים קטנים יכול להרוויח מהם לא מעט:

להשקיע פעם אחת במיטת ילדים ראויה – שוק הריהוט בכלל ומיטות הילדים בפרט הוא שוק רווי המציע לנו אינספור סוגים וסגנונות שונים, בטווח מחירים רחב. אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא רכישת מיטת ילדים זולה מדי, אשר לאחר תקופה לא ארוכה במיוחד לרוב נהרסת בדרך זו או אחרת, או שפשוט אינה נוחה במיוחד עבור הילד/ה. בהקשר זה אין יותר מדי מקום לספק – המיטה עליה ישנים הילדים שלכם היא חשובה מאוד לא רק עבור הנוחות ושנת הלילה הטובה שלהם, אלא גם עבור הגדילה וההתפתחות של גופם. השקיעו פעם אחת במיטת ילדים איכותית וראויה, וכך לא תצטרכו לדאוג יותר להחליפה מצד אחד, ותבטיחו לילדים שלכם את התמיכה הטובה ביותר שניתן להציע לגוף שלהם בשנים בהן הוא מתפתח

מיטות ילדים הכוללות שטחי אחסון מובנים – חדר הילדים הוא לרוב חדר צפוף ומבולגן (לפחות חלק מהזמן...), והורים זקוקים לכל סוג של פתרון אשר יאפשר להם לאחסן משחקים ופריטים שונים בצורה אשר תפנה מקום לילדים לשחק, ליצור ולהכין שיעורי בית, במקום שתצטבר מדי יום במרכז החדר ערימה גדולה של בגדים, משחקים ושאר חפצים. בהקשר זה ניתן ורצוי לבדוק כיום את אחת ממגוון מיטות הילדים המוצעות המכילות שטח אחסון מובנה, דוגמת מגירה גדולה בתחתית המיטה. זה יסייע לכם לחסוך מקום ולשמור על חדר הילדים מסודר (יחסית...)

חדרי ילדים בסגנונות כוללים שונים - גם אם עיצוב הבית או חדר הילדים אינו מרגיש כמו משהו שאתם יודעים בדיוק כיצד לעשות, אל דאגה – ניתן לבחור כיום באחד ממגוון סגנונות שלמים לחדרי ילדים, ולרכוש סטים שלמים של פרטי הריהוט השונים (כולל מיטת ילדים ונוער) כך שהחדר יעוצב בצורה אטרקטיבית, אסתטית ומעניינת עבור הילד/ה. חדר ילדים בסגנון וינטאג', פרובאנס או אורבני מודרני הן רק חלק מהדוגמאות לסגנונות אלו

מיטות ילדים עם גלריה ושולחן מובנים – במיוחד כאשר משכנים יותר מילד אחד בחדר, כמו גם בחדרי ילדים קטנים יחסית בהם מעוניינים לנהל את המרחב המצומצם בצורה הנבונה ביותר, מומלץ לבחון את האפשרות של מיטות ילדים המגיעות עם גלריה מובנית, או אפילו עם שולחן לימודים מובנה. לדוגמה, ניתן למצוא סוגים שונים של מיטות ילדים הממוקמות בגובה (המיטה עצמה בגובה, בדומה למיטה העליונה במיטות קומותיים), ומתחתיה שולחן העבודה כולל כמה מדפים קטנים ומגירות לאחסון.

היכנסו לקבלת עצות נוספות לעיצוב חדר ילדים פונקציונלי לאורך זמן ולקטלוג דגמי מיטות ילדים בהתאמה אישית כולל מיטות קומותיים, מיטות מעבר ועוד.