חולון מתבססת בצמרת
חולון מתבססת בצמרתצילום: FIBA.BASKETBALL

ניצחו את הטרור. הניצחון הגדול הערב (רביעי) באולם הטוטו שבחולון היה שייך בכלל דווקא לזו שהפסידה על הפרקט - קבוצת מנרסה הספרדית.

על אף המצב הביטחוני השורר בארץ, על אף הירי הבלתי פוסק מעזה ועל אף החששות הרבים שהביאו גם לביטול משחק אירופי של עירוני נס ציונה במסגרת היורופקאפ בשל סירובה של יריבתה להגיע לישראל, מנרסה לא פחדה ולו לרגע.

הקבוצה הספרדית הקטנה המדורגת במקום האחד לפני אחרון בטבלת ליגת העל הספרדית ובמקום השלישי בטבלת בית א' במפעל ליגת האלופות של פיב"א, הגיעה לישראל למשחקה במסגרת המחזור החמישי ללא שום פחד וחשש ומבלי לחפש תירוצים ולהתחמק. מעשה זה של הספרדים זיכה אותם במחיאות כפיים סוערות ורמות מצידם של אוהדי חולון בטקס הצגת השחקנים - מעשה שניצח את הטרור הערבי הפחדני בנוק-אאוט.

לא רק אוהדי חולון נתנו כבוד רב לאורחים מספרד, כשגם השחקנים שלהם על הפרקט עשו זאת בדמות משחק הגנה נרפה במשך מחצית שלמה. או אז, בפיגור 40:24, החל מרכוס פוסטר, כוכב החולונים בשבוע האחרון ומי שנחת בישראל עם ציפיות גדולות, לעשות את מה שהוא יודע - לקלוע והרבה.

23 נקודות ו-6 אסיסטים שחילק לחבריו לקבוצה, יחד עם 16 נקודות ו-12 כדורים חוזרים של לטאביוס וויליאמס, חברו לקבוצה, עזרו לחולון לבצע מהפך עם סיום הרבע השלישי, וההפרש הקטן נשמר עד לסיום.

בסיום, חולון שפתחה את העונה שלה בצורה רעה עם שני הפסדים רצופים בליגת האלופות של פיב"א, מטפסת אל המקום השני בטבלת בית א' עם ניצחון שלישי ברציפות - בתוצאה 88:90, כל זאת כשהיא ללא יוגב אוחיון ושלומי הרוש, שניים משחקניה הבכירים הפצועים.

באין ישראלים, האמריקאים הם אלו שנתנו את הטון וחולון נראית כמו מישהי שיצאה מהמשבר באופן סופי. עכשיו רק שיחזור גם השקט והביטחון לכלל הארץ.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 23, לטאביוס וויליאמס 16, מלאקי ריצ'רדסון 11, ריצ'רד האוול 11, טרוי קופיין 10, עמית שמחון 7, גיא פניני 6, טי ג'יי קליין 4, ריאן תומפסון 2.

בלטו במנרסה: ריאן טולסון 26, חואמפי ואולט 13, דני פרס 9 נקודות.