שחקני חולון מול באר שבע
שחקני חולון מול באר שבעצילום: דני מרון, מנהלת הליגה

למה לא כל יום באר שבע. שבוע עבר מאז פגשה הפועל חולון את הפועל באר שבע במסגרת ליגת העל בכדורסל וניצחה אותה בתוצאה 73:92 והערב (מוצאי שבת) ניצחה אותה פעם שניה ברציפות באותו ההפרש כמעט עם 103:90.

השתיים נפגשו הערב במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל בידיעה כי המנצחת תפגוש בשלב הבא, שלב רבע הגמר, את עירוני נהריה שניצחה בקושי את הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

המשחק הערב באולם הקונכיה שבבאר שבע גרר מבוכה גדולה כשזה נפתח באיחור של יותר מעשר דקות בשל תקלה בשעון הזריקות. לא עברו שתי דקות מפתיחת המשחק ושוב זה נעצר למשך עשרים דקות נוספות בשל אותה הבעיה.

המבוכה כמעט והשפיעה גם על חולוניה כשזו איבדה יתרון דו-ספרתי ברבע האחרון והמכריע בזכות ערב קליעה אדיר של טי ג'יי וויליאמס שסיים עם 36 נקודות. למזלה של חולון, מרכוס פוסטר הרכז הנהדר שלה היה שם עבורה ולא בפעם הראשונה העונה.

באר שבע לא ניצלה את העובדה שחולון נאלצה לשחק ללא הסנטר המוביל שלה לטאביוס וויליאמס שיצא מהמשחק בשל החוקה החדשה לפיה שחקן שישרקו לחובתו עבירה בלתי ספורטיבית ועבירה טכנית יורחק מיידית, ובסיום - חולון מנצחת בפעם השניה ברציפות בתוך שבוע את באר שבע, הפעם עם 103:90.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 29, טרוי קופיין 19, ריצ'ארד הוואל 17, טי ג'יי קליין ומלקאי ריצ'רדסון 13 כ"א, לטאביוס וויליאמס 6, גיא פניני ויוגב אוחיון 3 נקודות כ"א.

להפועל באר שבע: טי ג'יי וויליאמס 36, דשון באטלר 21 נקודות, ג'ורג' זאק 13, ג'ון פטרוסלי 8, עמית זיס 7, ספנסר וייס 3, בן אייזנהארט 2.