האוזר והנדל
האוזר והנדלצילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

תחת הכותרת: ״מעדיף לשבת איתם ולא איתנו״ יפורסמו בימים הקרובים בפלטפורמות תקשורתיות שונות מודעות המשקפות את הבחירה של חברי הכנסת הימניים של כחול לבן שרק בבחירות האחרונות פנו למצביעי הציונות הדתית כדי לזכות באמונם.

במודעות מבקשים אנשי 'האיחוד הלאומי' להמחיש את החלטתם של חברי הכנסת ״הימניים, יוצאי הציונות הדתית״ של כחול לבן לשתף פעולה עם מהלך העדפת קואליציית מיעוט עם הרשימה הערבית המשותפת תומכת הטרור על פני ישיבה עם נציגי הציונות הדתית- אותם מחרימים בכחול לבן.

הקמפיין מופנה לבוחרי כחול לבן ושואל אותם: ״יועז הנדל, צביקה האוזר, חילי טרופר מעדיפים לשבת איתם ולא איתנו, ואתם?״.

שר התחבורה ויו״ר האיחוד הלאומי ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: ״אין לי ספק שחברי כחול לבן מבינים את הפער בין הגיס החמישי בכנסת ליריבים פוליטיים מימין ומשמאל. הם לא ילכו לממשלה עם תומכי טרור. אני קורא להם, חבריי בכחול לבן בואו ביחד נבנה ממשלת אחדות טובה לישראל. בלי חרמות ובלי שנאות. הגיע הזמן לשים מאחורינו את הריבים האישיים ולשים את ישראל לפני הכל״.

מנכ"ל האיחוד הלאומי, יהודה ולד, הסביר: "לצערי בגלל שיקולי אגו אישיים ממשיכים בכחול לבן את קמפיין השנאה לשומרי המסורת מהבחירות עד כדי העדפה של השותפות עם חברי כנסת ערבים תומכי טרור מאשר עם בני הציונות הדתית, אני קורא לחברינו - תחשבו מסלול מחדש, אל תגררו לשיח מפלג, זה הזמן לאחדות".

מתוך הקמפיין
מתוך הקמפייןצילום: האיחוד הלאומי

מתוך שלטי הקמפיין
מתוך שלטי הקמפייןצילום: האיחוד הלאומי