הפועל ירושלים בשנה שעברה עם הגביע. ישמרו עליו?
הפועל ירושלים בשנה שעברה עם הגביע. ישמרו עליו?צילום: פלאש 90

יממה אחרי שהושלמה תמונת העולות לרבע גמר גביע המדינה בכדורסל, עם העפלתה של הפועל ירושלים לאחר ניצחון קשה על הפועל תל אביב בהיכל הפיס ארנה שבבירה, פרסמו היום (שני) באיגוד הכדורסל את לוח הזמנים למשחקי רבע הגמר.

על פי הודעת איגוד הכדורסל, משחק רבע גמר הגביע שיהווה את שחזור גמר גביע ווינר סל, הקלאסיקו בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, יתקיים ביום שני בשעה 21:00.

ההודעה על מועד המשחק הרתיחה את הפועל ירושלים כשזו אמרה כי לא תופיע למשחק.

לפי טענות הירושלמים, באיגוד הכדורסל ביקשו מבעוד מועד מהקבוצות השונות לשלוח את הבקשות שלהם למועד הנוח להן למשחק. בירושלים ציינו בתשובה כי מאחר שביום רביעי ישחקו משחק ליגה מול הפועל חולון, הם מבקשים לקיים את משחק הגביע ביום ראשון.

עם זאת באיגוד הכדורסל החליטו כאמור לקיים את המשחק היוקרתי ביום שני, 48 שעות לפני משחקה של ירושלים מול חולון במסגרת ליגת העל בכדורסל, זאת בשל בקשתה של מכבי שתשחק את משחק היורוליג שלה ביום שישי. הדבר עורר את זעמה של ירושלים כשכבר אמש, עם סיום המשחק מול הפועל תל אביב אמר מנכ"ל הירושלמים גיא הראל כי "ההחלטה הזו לא ברורה. למה אנחנו צריכים לשחק שני משחקים בתוך 48 שעות?".

לדברי הראל, "על האיגוד למצוא דרך לדחות את משחק הליגה או למצוא פיתרון אחר. אני לא יודע מי קיבל את ההחלטה זה לא מקובל ולא מעניינים אותי השיקולים של הצד השני - כל אחד ידאג לאינטרסים שלו. לא ניתן שיפגעו בנו".

גם ברשתות החברתיות לא נותרו אדישים לנוכח ההחלטה התמוהה של איגוד הכדורסל כשציינו כי באיגוד הכדורסל מתחשבים במכבי ובלוח המשחקים שלה במפעל אירופי פרטי וסגור, לפני שמתחשבים בלוח משחקים של מנהלת ליגת העל בכדורסל ושל הענף שנמצא תחת אחריות האיגוד עצמו.