הרכבת מטוס האיירבוס 350-1000 של בריטיש איירווייסבריטיש איירווייס

העיר תל אביב נבחרה להיות בצמרת היעדים הפולאריים ביותר לחופשה של חברת התעופה בריטיש איירווייס בשנת 2020, כך אמר היום אנדרו ברם המנהל המסחרי העולמי של חברת התעופה בריטיש איירווייס, במפגש עיתונאים מיוחד בתל אביב.

ברם ציין כי תל אביב נמצאת ברשימה של היעדים הפופולאריים ביותר בעולם שאליהם טסה חברת התעופה בריטיש איירווייס והנחשבים ליעדי חופשה. יחד עם תל אביב, הרשימה כוללת את איי סיישל שבאוקיינוס ההודי, העיר דרבן שבדרום אפריקה, האיים המלדיביים, פאלמה דה מיורקה שבספרד והעיר מרקאש שבמרוקו.

ברם, הגיע לביקור בישראל לרגל הכנסתו לשירות בקו שבין תל אביב ללונדון של המטוס החדיש והמתקדם בעולם, האיירבוס 350-1000.

המטוס הזה, שנחשב למילה האחרונה בתחום התעופה, הוכנס בחודשים האחרונים לשירות בטיסות של בריטיש איירווייס, והקו שבין לונדון לנתב"ג נבחר להיות אחד הקווים הראשונים בעולם, שאליו יוכנס המטוס הזה לשירות, בטיסה יומית. התכנון הפנימי של המטוס החדיש היא המילה האחרונה בעולם התעופה, ובמחלקת העסקים מוצעים מושבי ה-Club Suite החדשים, שהם למעשה סוויטות עסקים אישיות עבור הנוסעים במחלקה, ושלכל אחד מהם דלת הזזה אישית. מושבי מחלקת העסקים הופכים בקלות למיטה שטוחה לחלוטין, ולידם מסכי מגע משוכללים, מערכת בידור שולחן אוכל ועוד.

"הבחירה של בריטיש איירווייס בקו לישראל כאחד הקווים הראשונים בהם יפעל המטוס, היא הבעת אמון של החברה בישראל, ומוכיחה את המחויבות ארוכת השנים של בריטיש איירווייס לשוק חשוב זה", אמר ברם.

הוא אף ציין כי "בריטיש איירווייס החוגגת השנה את שנת המאה, היא חברת התעופה הבינלאומית הוותיקה בישראל ופועלת כאן מאז שנת 1932, עוד טרם הקמת המדינה. הטיסות הראשונות של החברה נחתו בימת הכנרת. כיום החברה מפעילה 19 טיסות שבועיות לתל אביב בעונת הקיץ ו- 14 טיסות שבועיות בחורף, בקו שבין ת"א ללונדון וכל טיסותיה הן בתצורה 'ארוכת טווח' (Long Haul)."

"אנו פועלים בזירה תחרותית ושוק התעופה מאתגר היום יותר מתמיד. התנאים הללו של ענף התעופה העולמי הם שמכתיבים את האופן שבו עלינו למצב את בריטיש איירווייס לעתיד לבוא - כחברת התעופה האיכותית, המחויבת ביותר ללקוחותיה, ירוקה ותורמת לסביבה ולעולם וכחברת תעופה ידועה במקצועיות ומצוינות. כבריטיש איירווייס לכולם".

יעל קטן, מנהלת מסחרית אזורית בריטיש איירווייס, אמרה כי החברה מציעה לנוסע הישראלי את המגוון הגדול והנוח ביותר של טיסות לכל חמשת היבשות בתבל. "הנוסע הישראלי יכול להתרווח במושבים הנוחים של המטוסים מתל אביב ללונדון, ולהמשיך משם ליותר מ-200 יעדים שונים ב – 80 מדינות ברחבי העולם”. יעל קטן הוסיפה כי כל הטיסות של בריטיש איירווייס מתל אביב נוחתות בטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו שבלונדון, ומשם יכול הנוסע להמשיך בטיסת המשך לכל העולם. החברה מטיסה את נוסעיה לשדות התעופה הנוחים בעולם, בשעות טיסה נוחות. השנה השיקה החברה יעדים חדשים מלונדון ובהם צ'רלסטון, פיטסבורג ואוסקה".

בריטיש איירווייס גם מציעה לנוסעים הישראלים הטסים עימה מנתב"ג, טרקלין אירוח ייחודי לפני הטיסה אך ורק להם, המאפשר להם להתרווח בעת ההמתנה לעליה למטוס. בלונדון, בנמל הבית של בריטיש איירווייס מוצעים טרקלינים שונים בכל טרמינל לשימושם של הטסים בטיסות המשך.