סוכנת סמויה הביאה למעצרם של סוחרי סמיםדוברות המשטרה

סוכנת סמויה של משטרת ישראל הביאה הבוקר (שני) למעצרם של 17 סוחרי סמים, שחשודים באספקת סמים מסוכנים בכמויות מסחריות.

המדובר בסוחרים שסיפקו על פי החשד "סמי מסיבות": אקסטזי, LSD, קוקאין, בולי הזיה, DOSA ועוד, בשווי כולל של מאות אלפי שקלים. במהלך הפעילות תפסה המשטרה מידי החשודים רכוש רב, בין היתר: כלי רכב ודירות בשווי של מיליוני שקלים.

הסוכנת הופעלה במהלך השנה האחרונה בקרב סוחרים, יצרנים וספקי סמים מרחבי הארץ ובפרט בתחומי מחוז ת"א, שנהגו למכור ולהחדיר את הסמים הקשים בתוך מסיבות, מועדונים, מסיבות טבע ואירועים וזאת לכל דורש.

במהלך תקופת הפעלתה, הצליחה הסוכנת לזכות באמונם של העבריינים, שאת חלקם הכירה במסיבות טבע, באירועים ובמועדונים, ואלה מכרו לה בהזדמנויות שונות, סמים מסוכנים בכמויות מסחריות, לאחר שחשבו כי היא בעצמה סוחרת סמים, אשר תפיץ הסמים למבלים

במשטרה מציינים, "סמי המועדונים והמסיבות בקרב בליינים מרעילים את הרחובות ומגיעים לשימושם של צעירים. משטרת ישראל מבצעת פעילות יומיומית עיקשת בכל האמצעים העומדים לרשותה, נגד העבריינים המהווים חלק משרשרת הפצת הסם, ועורכת מלחמת חורמה עד למיצוי הדין עם העבריינים".

"משטרת ישראל תמשיך לפעול כל העת , לצמצום הפשיעה בכל הרבדים ובכלל זאת, תמשיך לנהל מאבק נחוש ובלתי מתפשר בנגע הפצת הסמים המסוכנים במטרה להרחיקם מהציבור ולהגן על שלומו ובטחונו", הוסיפו במשטרה.

בשעות אחר הצהריים יובאו החשודים לבית משפט השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרם.